Rekordné Extrémne premeny najsledovanejším nespravodajským programom dňa

01. 10 2020 13:00 | TS
Extrémne premeny - Stanislav Zeman
Extrémne premeny - Stanislav Zeman Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov si v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo Televízne noviny, ktoré priniesli aj mimoriadny rozhovor s premiérom Igorom Matovičom.

Jedinečný formát, vďaka ktorému môžu extrémne obézni Slováci získať doslova druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza. Piata premiérová epizóda 3. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 30. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rámci aktuálnej sezóny zaznamenala rekordné výsledky.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou rekordný rating 8,6 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 26,0 % v rámci aktuálnej série. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, na TV Joj zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 15,9 % a 10,6 %, Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Saint-Guilhem s dosiahnutým podielom na trhu 9,2 %.

Silný príbeh sympatického manažéra mliekarne Stanislava Zemana, ktorému sa pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť neuveriteľných 92 kíl, pritiahol k obrazovkám 408-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny rekordný počet.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,0 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 26,6 %, pričom v čase vysielania bola taktiež silnou jednotkou na trhu.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá priniesla aj mimoriadny rozhovor moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s premiérom Igorom Matovičom ohľadom vyhlásenia núdzového stavu a situácie v súvislosti s pandémiou koronavírusu na Slovensku.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie Televíznych novín druhý najvyšší septembrový rating 11,7 % aj trhový podiel 34,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 674-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok uplynulého mesiaca.

Druhé a tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 11,2 % / share 32,6 %) a Športové noviny (rating 8,8 % / share 24,8 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 641-tisíc a športové spravodajstvo 427-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Popoludní zaznamenali vynikajúce výsledky relácie Prvé Televízne noviny (rating 6,6 % / share 31,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 6,0 % / share 27,6 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dorovnal v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4 % a zaznamenal nadpriemerný trhový podiel 28,0 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 399-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ vôbec najlepší výkon v rámci aktuálnej sezóny.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 1,9 % a trhový podiel 5,2 %, vychutnalo si ju dovedna 202-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, pričom celodenne dosiahla druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 32,1 % a v prime-time 19:00-23:00 zaznamenala najlepší septembrový trhový podiel 35,7 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)