Televízne noviny a Pán profesor na čele rebríčka sledovanosti

06. 10 2020 13:30 | Tlačová správa
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Jednotkami na trhu v čase vysielania boli tiež Oteckovia a Farma, vynikajúco sa darilo aj spravodajským a publicistickým reláciám.

Televízia Markíza v pondelok, 5. októbra 2020, v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 ovládla až päť najvyšších priečok rebríčka sledovanosti.

Najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla výborný rating 9,5 % a trhový podiel 29,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 557-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto obsadil obľúbený rodinný komediálny seriál Pán profesor, v cieľovej skupine 12-54 dorovnal svoj druhý najvyšší rating 9,2 % a zaznamenal nadpriemerný trhový podiel 25,3 %. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 13,9 % a spravodajský špeciál Druhá vlna dosiahol na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,6 %. Pán profesor obzvlášť oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 37,8 %. Šiesta premiérová epizóda s názvom Obeť prilákala k obrazovkám celkovo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 8,8 %/share 26,2 %) a Športové noviny (rating 8,4 %/share 24,6 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 511-tisíc a športové spravodajstvo 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ druhý najvyšší rating 7,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,4 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,5 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série zatiaľ tretí najlepší výkon.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,2 % a trhový podiel 23,2 %.

V pondelok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo vysoko nadpriemerný trhový podiel 33,3 %. Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostali s podielom na trhu 14,0 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 5,3 %/30,7 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,6 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)