Extrémne premeny opäť prekonávali rekordy, Farma s doposiaľ najvyšším trhovým podielom

08. 10 2020 12:20 | Tlačová správa
Extrémne premeny
Extrémne premeny Foto: TV Markíza

Skupina Markíza v stredu zaznamenala absolútne rekordný celodenný trhový podiel od začiatku roka. Najsledovanejším programom dňa sa stalo Počasie.

Výnimočný formát, ktorý ponúka extrémne obéznym Slovákom doslova druhú šancu na život, priťahuje k obrazovkám televízie Markíza čoraz viac divákov. Šiesta premiérová epizóda 3. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 7. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou v rámci aktuálnej jesennej sezóny doposiaľ rekordný rating 8,9 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 27,4 %. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, na TV Joj zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 15,5 % a 11,0 %, Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Lotrinsku s dosiahnutým podielom na trhu 8,9 %.

Emotívny príbeh nechtovej dizajnérky Jarmily Vlad, ktorá aj napriek svojej komplikovanej osobnosti pod vedením trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 76 kíl, pritiahol k obrazovkám 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež zatiaľ rekordný výsledok v rámci tejto sezóny. Medzitýždenne si obľúbená šou polepšila o ďalších 37-tisíc divákov.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,9 % a v rámci aktuálnej 12. série doposiaľ jednoznačne najvyšší trhový podiel 32,0 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 9,6 % a trhový podiel 30,0 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 582-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 8,7 %/share 28,7 %) a Športové noviny (rating 7,4 %/share 22,0 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 536-tisíc a športové spravodajstvo 372-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 7,2 % a trhový podiel 29,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 376-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma, ktorý v pondelok dospeje do svojho veľkého finále. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 2,1 % a trhový podiel 6,0 %, vychutnalo si ju dovedna 205-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, pričom celodenne dosiahla doposiaľ absolútne najvyšší tohtoročný trhový podiel 33,0 % a v prime-time 19.00-23.00 zaznamenala od začiatku aktuálnej sezóny štvrtý najlepší trhový podiel 34,0 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)