Seriálový hit Oteckovia si pripísal rekord sezóny, Horná Dolná víťazom štvrtkového večera

09. 10 2020 11:55 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Zatiaľ najsledovanejším programom mesiaca sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stalo včerajšie vydanie relácie Počasie.

Mimoriadne obľúbený podvečerný rodinný seriál Oteckovia dosiahol vo štvrtok, 8. októbra 2020, na obrazovkách televízie Markíza suverénne najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku aktuálnej sezóny a v oboch hlavných cieľových skupinách porazil aj konkurenčný prime-time seriál.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala včerajšia epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 8,2 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 34,3 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 8,8 %. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 409-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež sezónny rekord.

Zatiaľ najsledovanejším programom mesiaca sa v cieľovej skupine 12-54 stalo včerajšie vydanie relácie Počasie, ktoré dosiahlo excelentný rating 12,3 % a trhový podiel 35,6 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť až 636-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 10,3 %/share 32,7 %) a Športové noviny (rating 8,4 %/share 24,4 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 599-tisíc a športové spravodajstvo 402-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Víťazom štvrtkového večera sa v cieľovej skupine 12-54 aj napriek silnej futbalovej konkurencii stal dlhoročne úspešný komediálny seriál Horná Dolná. Včerajšia premiérová epizóda s názvom Očista dosiahla rating 8,2 % a trhový podiel 22,3 %. Skvelú zábavu s obľúbenými seriálovými postavami si užilo 364-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 v rámci aktuálnej 12. série dorovnala svoj druhý najvyšší rating 6,9 % a zaznamenala nadpriemerný trhový podiel 24,4 %.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma, ktorý v pondelok dospeje do svojho veľkého finále. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 2,2 % a trhový podiel 6,0 %, vychutnalo si ju dovedna 214-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,5 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)