Nedeľné Televízne noviny zatiaľ najsledovanejším programom sezóny, šou 2 na 1 s ďalším rekordom

12. 10 2020 11:50 | Tlačová správa
Igor Matovič v Televíznych novinách
Igor Matovič v Televíznych novinách Foto: TV Markíza

V piatok sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa stala reality šou Farma, ktorá taktiež zaznamenala rekordnú sledovanosť.

Televízia Markíza v nedeľu, 11. októbra 2020, opäť operatívne zareagovala na aktuálnu situáciu a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil s novým balíkom vládnych opatrení proti šíreniu koronavírusu. Včerajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo doposiaľ najsledovanejším programom tejto televíznej sezóny v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny od začiatku septembra rekordný rating 13,6 % a tretí najvyšší trhový podiel 33,5 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si v nedeľu nenechalo ujsť taktiež rekordných 725-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až takmer 1,2 milióna divákov (AvRch 1 183 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19.50 sledovalo Markízu až 873-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé a tretie miesto v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 11,5 %/share 28,8 %) a Športové noviny (rating 10,2 %/share 25,3 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 608-tisíc a športové spravodajstvo 483-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénnym víťazom večera sa aj v silnej futbalovej konkurencii stala v oboch hlavných cieľových skupinách mimoriadne obľúbená zábavná šou 2 na 1, ktorá opäť prekonávala rekordy. Pôvodný formát autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla dosiahol v cieľovej skupine 12-54 v rámci aktuálnej série doposiaľ najvyšší rating 9,9 % a druhý najlepší trhový podiel 25,7 %. Premiérová epizóda, ktorej exkluzívnym hosťom bol líder skupiny Desmod Mário „Kuly“ Kollár obzvlášť zaujala mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 34,4 %.

Konkurenčný film Dievča v pavúčej sieti zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,0 % a zápas Škótsko - Slovensko v rámci futbalovej Ligy národov 2020 na Jednotke RTVS podiely na trhu 17,0 % a 17,5 %. Večer plný bláznivých úloh, zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy tentoraz pritiahol k obrazovkám v rámci aktuálnej série taktiež rekordných 493-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenne tak úspešná šou získala ďalších 12-tisíc divákov.

V sobotu, 10. októbra 2020, sa najsledovanejšími programami na trhu v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,1 %/share 26,7 %) a Televízne noviny (rating 8,6 %/share 28,2 %).

Rekordy prekonávala aj dlhoročne obľúbená reality šou Farma, ktorá sa v piatok, 9. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 si napínavý duel pripísal doposiaľ najvyšší rating 7,7 % od štartu aktuálnej 12. série a nadpriemerný trhový podiel 22,4 %. Súboj o zotrvanie na statku si nenechalo ujsť 419-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež rekordný výsledok od štartu aktuálneho ročníka Farmy.

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v piatok pozrelo večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,8 %/share 27,5 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,6 %/share 29,4 % v CS 12-54).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)