Sestričky opäť suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa

21. 10 2020 13:50 | TS
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, podvečeru tradične kraľovali Oteckovia.

Obľúbený seriál Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza aj v 3. sérii teší výraznému diváckemu záujmu. Ôsma premiérová epizóda aktuálnej sezóny sa v utorok, 20. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 Sestričky dorovnali svoj minulotýždňový jesenný ratingový rekord 10,2 % a zaznamenali druhý najvyšší trhový podiel 27,7 %, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú programovú ponuku. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 10,9 % a 13,5 %, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 6,2 % a 5,4 %.

Sestričky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 45,2 %. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo až 550-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny druhý najlepší výsledok.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,1 % a trhový podiel 23,2 %.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,7 % / share 32,1 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,3 % / share 29,4 % v CS 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera na Markíze pozrelo 623-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 605-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal vysoko nadpriemerný rating 8,0 % a rovnako aj trhový podiel 32,1 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 12,2 %. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 410-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)