Nedeľné Televízne noviny najsledovanejším programom týždňa

26. 10 2020 13:00 | tlačová správa
Televízne noviny so Zlaticou Švajdovou Puškárovou a Patrikom Švajdom
Televízne noviny so Zlaticou Švajdovou Puškárovou a Patrikom Švajdom Foto: TV Markíza

Vo večernom čase po 20.30 h patrilo víťazstvo originálnej zábavnej šou 2 na 1, ktorú si v rámci aktuálnej série vychutnal druhý najvyšší počet divákov.

Televízne noviny naďalej potvrdzujú svoju pozíciu najdôležitejšieho zdroja aktuálnych informácií v krajine. V nedeľu, 25. októbra 2020, sa hlavná spravodajská relácia televízie Markíza stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie Televíznych novín v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ druhý najvyšší rating 13,4 % a nadpriemerný trhový podiel 29,9 %. Spravodajský sumár z domova i zo sveta si nenechalo ujsť celkovo 709-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je od začiatku septembra štvrtý najlepší výsledok.

Vo večernom čase po 20.30 h si jasné víťazstvo v oboch hlavných cieľových skupinách pripísala mimoriadne obľúbená zábavná šou 2 na 1. Pôvodný formát autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla dosiahol v cieľovej skupine 12-54 v rámci aktuálnej série druhý najvyšší rating 9,8 % pri nadpriemernom trhovom podiele 25,3 %.

Premiérová epizóda šou 2 na 1, ktorej exkluzívnou hostkou bola obľúbená herečka Gabriela Marcinková, pritiahla k obrazovkám 486-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej série taktiež druhý najlepší výsledok.

V sobotu, 24. októbra 2020, patrili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,8 % / share 27,3 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 10,7 % / share 27,6 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 635-tisíc a súhrn najdôležitejších udalostí dňa 632-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Atraktívna filmová ponuka TV Markíza si aj tentoraz poradila s konkurenciou, v sobotu po 20:30 bola v cieľovej skupine 12-54 jednotkou na trhu v čase vysielania slovenská premiéra dobrodružného kinohitu Kong: Ostrov lebiek, ktorá zaznamenala rating 8,6 % a trhový podiel 22,3 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre (0)