Rekordne sledovaný Pán profesor pokoril hranicu pol milióna divákov

27. 10 2020 15:55 | Tlačová správa
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Nový rekord v rámci tejto jesene zaznamenali Oteckovia, celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz viac divákov a v pondelok, 26. októbra 2020, dosiahol absolútne rekordnú sledovanosť. Deviata epizóda sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Syn v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dorovnala doterajší ratingový rekord seriálu 11,9 % a zaznamenala tiež doposiaľ najvyšší trhový podiel 31,4 % od jeho jarného štartu. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 13,8 % a film Dedkovia na krku dosiahol na Jednotke RTVS trhový podiel 10,8 %

Pán profesor obzvlášť oslovil mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 45,5 %. Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám od štartu seriálu absolútne rekordných 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a vôbec prvý raz tak pokoril polmiliónovú hranicu. Medzitýždenne si Pán profesor získal na svoju stranu ďalších 66-tisíc divákov.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,7 % a trhový podiel 22,0 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie excelentný rating 12,0 % a trhový podiel 31,5 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 670-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,9 %/share 29,0 %) a Športové noviny (rating 9,8 %/share 25,7 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 639-tisíc a športové spravodajstvo 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ vôbec najvyšší rating 9,1 % pri trhovom podiele 27,8 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. V totožnom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,2 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 453-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série taktiež rekordný výkon.

S konkurenčnými hlavnými večernými spravodajstvami si v cieľovej skupine 12-54 poradili dokonca aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré dosiahli v rámci tejto jesene rekordný rating 7,8 % a nadpriemerný trhový podiel 31,6 %. Suverénnym trhovým lídrom bol v čase vysielania aj nasledujúci magazín Reflex (rating 7,6 %/share 27,1 % v CS 12-54).

Rekordný výkon si včera pripísal aj turecký romantický seriál Statočný a krásna, druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla doposiaľ najvyšší rating 1,9 % a tretí najlepší trhový podiel 6,6 %. Obzvlášť však zaujala mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase vysielania tejto časti zabezpečili trhový podiel 14,9 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,3 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 35,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)