Oteckovia s ďalším rekordom, sezónne maximum dosiahla aj Horná Dolná

30. 10 2020 13:50 | Tlačová správa
Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa sa vo štvrtok stali Počasie a Televízne noviny, konkurenciu predstihli aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny a Reflex.

Televízia Markíza vo štvrtok, 29. októbra 2020, doslova ovládla rebríček sledovanosti, keď jej v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 patrilo až sedem najvyšších priečok.

Svoj jesenný rekord včera opäť pokoril podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala štvrtková epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 10,2 % a nadpriemerný trhový podiel 30,7 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 11,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 493-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež doterajší sezónny rekord.

Sezónne ratingové maximum si v cieľovej skupine 12-54 pripísala aj relácia Počasie, ktorej patrí prvé miesto v štvrtkovom rebríčku sledovanosti. Včerajšie vydanie dosiahlo v rámci prebiehajúcej televíznej sezóny rekordný rating 13,1 % a druhý najvyšší trhový podiel 34,2 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 688-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku septembra druhý najvyšší počet.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším štvrtkovým programom stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť až 702-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal sumár najdôležitejších udalostí dňa vysoko nadpriemerný rating 13,0 % ako aj trhový podiel 33,7 %.

Suverénnym víťazom v čase po 20.30 sa stal dlhoročne obľúbený komediálny seriál Horná Dolná. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia desiata premiérová epizóda v rámci aktuálnej 11. série doposiaľ rekordný rating 9,9 % ako aj najvyšší trhový podiel 26,3 %. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenal seriál Nový život trhový podiel 14,7 %, Jednotka RTVS odvysielala reláciu Zlaté časy s podielom na trhu 9,3 %. Skvelú zábavu s obyvateľmi najznámejšej seriálovej dediny si vychutnalo v rámci aktuálnej sezóny taktiež rekordných 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,0 % a trhový podiel 25,8 %. Výrazne tak porazila relácie Na hrane (share 11,8 % v CS 12-54) a Sedem (share 7,6 % v CS 12-54), ktoré v rovnakom čase vysielala TV Joj.

Akékoľvek programy konkurencie predbehli v štvrtkovom rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 12-54 aj popoludňajšie relácie Prvé Televízne noviny (rating 7,6 %/share 28,8 %) a Reflex (rating 8,2 %/share 29,2 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,3 %) aj v prime-time 19.00-23.:00 (share 36,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)