Nedeľné Televízne noviny o celoplošnom testovaní zatiaľ najsledovanejším programom sezóny

02. 11 2020 13:50 | Tlačová správa
Televízne noviny
Televízne noviny Foto: TV Markíza

V sobotu výrazne zabodoval akčný triler Mrazivá pomsta, ktorý sa stal najúspešnejším akvizičným filmom na Markíze od začiatku jesennej sezóny.

Televízia Markíza opäť potvrdila, že aj v súčasných náročných časoch je najdôležitejším zdrojom informácií o aktuálnom dianí v krajine. Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny sa v nedeľu, 1. novembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o zatiaľ najsledovanejší program celej jesennej televíznej sezóny.

Včerajšie Televízne noviny sa podrobne venovali celoplošnému testovaniu obyvateľstva na ochorenie COVID-19, ktoré sa na Slovensku uskutočnilo tento víkend, naživo tiež priniesli rozhovory s premiérom Igorom Matovičom a ministrom obrany Jaroslavom Naďom. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli od začiatku septembra druhý najvyšší rating 13,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta v nedeľu nenechalo ujsť od začiatku septembra 2020 rekordných 737-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúcej relácii Počasie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala excelentný rating 12,4 a trhový podiel 29,7 %, aktuálne informácie o počasí na Markíze vyhľadalo celkovo 722-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Rovnako aj v sobotu, 31. októbra 2020, sa najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,4 %/share 32,4 % v CS 12-54) a Počasie (rating 11,6 %/share 30,4 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si sumár spravodajských aktualít v prvý víkendový deň pozrelo 705-tisíc divákov a informácie o počasí 648-tisíc divákov.

Tretie miesto a post divácky najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa patril slovenskej premiére skvelého akčného trileru Mrazivá pomsta s hviezdnym Liamom Neesonom v hlavnej úlohe. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol vynikajúci rating 10,5 % ako aj trhový podiel 28,0 %. Konkurenčná TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala najskôr so seriálom Uhorčík (share 16,4 %) a neskôr s dvomi časťami seriálu Hrobári (share 7,1 % a 6,2 %).

Celkovo si sobotné Kino Markíza vychutnalo až 488-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo pritom o doposiaľ najsledovanejší akvizičný film na obrazovkách TV Markíza v rámci aktuálnej jesennej sezóny.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)