Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového mesiaca

02. 12 2020 12:45 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Utorkový rebríček sledovanosti ovládlo večerné spravodajstvo, seriálový hit Oteckovia a reality šou Utajený šéf, ktorá zaznamenala jesenný rekord.

Televízia Markíza vstúpila do posledného mesiaca tohto roka mimoriadne úspešne. V utorok, 1. decembra 2020, obsadila v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 päť najvyšších priečok rebríčka sledovanosti a zvíťazila vo všetkých dôležitých programových slotoch.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,6 %/share 34,0 %) a Počasie (rating 10,7 %/share 30,0 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť až 661-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí rovných 600-tisíc divákov.

Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách podvečernému seriálovému hitu Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda vysoko nadpriemerný rating 9,5 % a v rámci jesennej sezóny dorovnala druhý najvyšší trhový podiel 33,3 %. V totožnom čase vysielaná šou Prestreté na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 8,4 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Akékoľvek utorkové programy konkurenčných staníc v rebríčku sledovanosti v cieľovej skupine 12-54 predstihla aj večerná reality šou Utajený šéf, ktorá v rámci tejto jesene zaznamenala rekordný rating 8,3 % a rovnako aj trhový podiel 23,4 %. K obrazovkám pritiahla 388-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najlepší výsledok tejto jesennej série.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 6,6 % aj trhový podiel 26,7 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)