Premiérová animovaná komédia Piadinôžka najsledovanejším programom víkendu

07. 12 2020 14:53 | TS
Piadinôžka
Piadinôžka

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti patrili od piatka až do nedele televízii Markíza.

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti patrili od piatka až do nedele televízii Markíza, romantický film Vianoce ako z románu sa v sobotu stal zatiaľ najsledovanejším jesenným programom stanice Doma.

V piatok, 4. decembra 2020, sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 9,5 % / share 29,2 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť rovných 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V piatkovom rebríčku sledovanosti nasledovali ďalšie večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,1 % / share 27,2 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,9 % / share 26,3 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 556-tisíc divákov a športové spravodajstvo 450-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách podvečernému seriálovému hitu Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla posledná tohtoročná epizóda výborný rating 8,4 % a rovnako aj trhový podiel 31,7 %. V totožnom čase vysielaná šou Prestreté na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 12,0 %. Naposledy pred zimnou prestávkou si príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov vychutnalo 447-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

S konkurenciou si poradila aj večerná reality šou Farma (rating 7,1 % / share 22,2 % v CS 12-54), film Zootropolis dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,5 % a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS podiel na trhu 16,6 %. Napínavý duel pritiahol k obrazovkám celkovo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov a aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine porazil konkurenčné programy.

Akékoľvek piatkové programy konkurencie v rebríčku sledovanosti predstihli dokonca aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 6,2 % / share 30,8 % v CS 12-54), ktoré si pozrelo 431-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Suverénne najsledovanejším programom dňa i celého uplynulého víkendu v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 sa v sobotu, 5. decembra 2020, stala slovenská premiéra rodinnej animovanej komédie Piadinôžka, ktorá zaznamenala excelentný rating 10,2 % a rovnako aj trhový podiel 27,3 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Uhorčík dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,5 % a šou Zem spieva na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,4 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo sobotné prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 588-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 8,6 % a trhový podiel 27,6 %.

Televízia Doma už od piatka, 4. decembra 2020, prináša svojim divákom počas posledného mesiaca v roku každý jeden večer, či už pracovný alebo víkendový, úplne nové romantické filmy s vianočnou tematikou. Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládla Doma v sobotu s premiérovým romantickým titulom Vianoce ako z románu (rating 2,8 % / share 7,3 % v CS 12-54), ktorý sa stal doposiaľ jej najúspešnejším jesenným programom. Krásny vianočný príbeh si vychutnalo celkovo 184-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovala aj nasledujúca snímka Vianočné zásnuby (rating 2,2 % / share 9,2 % v CS 12-54), ktorá v sobotnom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila druhé miesto.

Taktiež aj v nedeľu, 6. decembra 2020, patrili v cieľovej skupine 12-54 najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti televízii Markíza so spravodajskými reláciami Počasie (rating 10,1 % / share 26,1 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 9,7 % / share 24,9 % v CS 12-54).

Najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusiou sa v cieľovej skupine 12-54 stalo tradične Na telo, debata moderátora Michala Kovačiča s podpredsedom parlamentu Jurajom Šeligom (Za ľudí) a čerstvo zvoleným lídrom strany Hlas-SD Petrom Pellegrinim zaznamenala rating 5,3 % a trhový podiel 21,4 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)