Televízne noviny s premiérom Matovičom zatiaľ najsledovanejším programom jesene

10. 12 2020 12:25 | TS
Televízne noviny s Igorom Matovičom
Televízne noviny s Igorom Matovičom Foto: TV Markíza

Stredajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie TV Markíza zasiahlo až vyše 1,1 milióna divákov starších ako 12 rokov.

Stredajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie TV Markíza zasiahlo až vyše 1,1 milióna divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo v rámci jesene druhý najvyšší rating a rekordný trhový podiel.

Televízia Markíza v stredu, 9. decembra 2020, operatívne zareagovala na aktuálne dianie a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil o forme chystaného lockdownu a sprísnení opatrení v boji s koronavírusom. Včerajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli stredajšie Televízne noviny od začiatku septembra druhý najvyšší rating 13,6 % a absolútne rekordný trhový podiel 37,3 %, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť v rámci tejto jesene rekordných 758-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 161 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:42 sledovalo Markízu až 916-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zabodovala tiež večerná reality šou Farma, ktorá tento týždeň dospeje do svojho veľkého finále. Včerajšia epizóda bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,3 % a druhý najvyšší trhový podiel 29,5 %.

Výrazný divácky záujem zaznamenali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 7,1 % a trhový podiel 30,3 %. K obrazovkám pritiahli až 459-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Silnou trhovou jednotkou v čase vysielania bola aj popoludňajšia premiérová epizóda novej série obľúbeného akčného seriálu Kobra 11, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 3,1 % a trhový podiel až 28,3 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)