Veľké finále Farmy s rekordom série, atraktívna filmová ponuka cez víkend porazila konkurenciu

14. 12 2020 16:22 | TS
Xénia Gregušová
Xénia Gregušová

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti patrili od piatka až do nedele Markíze.

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti patrili od piatka až do nedele Markíze, romantický film Vianoce s pánom Darcym sa v sobotu stal zatiaľ najsledovanejším jesenným programom stanice Doma.

Dlhoročne obľúbená reality šou Farma vyvrcholila v piatok, 11. decembra 2020, na obrazovkách televízie Markíza priamym prenosom veľkolepého finále svojej v poradí už 12. série. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 išlo o najsledovanejší program dňa s rekordným ratingom 9,2 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 26,2 %. Zápolenie trojice najúspešnejších farmárov obzvlášť zaujalo mladé ženy vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 39,3 %.

Tohtoročná Farma sa niesla v znamení súboja obyvateľov mesta a dediny, rozprávkovú výhru vo výške 75 000 eur si napokon v napínavých finálových disciplínach vybojovala súťažiaca Xénia Gregušová. Jej záverečnú cestu k víťazstvu si nenechalo ujsť celkovo 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Farma porazila konkurenčné programy.

Ani tým sa však šou nekončí a ešte niekoľko týždňov bude pokračovať prostredníctvom 15-dielnej online relácie s názvom Život po Farme, ktorá bude sledovať osudy jednotlivých súťažiacich aj po skončení reality šou v televízii. Počnúc dneškom, pondelkom 14. decembrom 2020, tak fanúšikovia budú mať možnosť sledovať, ako sa ich obľúbencom darí doma, v práci, a či sa budú stretávať s inými farmármi aj po skončení televíznej šou. Nová epizóda bude sprístupnená každý pracovný deň o 20:00 vo videoarchíve Markíza Plus.

Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa v piatok stali Televízne noviny, v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 8,6 % a trhový podiel 26,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa pritiahol k obrazovkám Markízy 571-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v rámci cieľovej skupiny 12+ išlo o vôbec najsledovanejší piatkový program na celom trhu.

V sobotu, 12. decembra 2020, sa najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 stali Televízne noviny so skvelým ratingom 10,3 % a trhovým podielom 28,0 %. Nenechalo si ich ujsť celkovo 580-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadila slovenská premiéra hviezdne obsadeného akčného filmu Pád anjela, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal excelentný rating 9,7 % a trhový podiel 26,2 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Uhorčík dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,8 % a šou Zem spieva na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,0 %. Strhujúci príbeh plný akcie a napätia si na Markíze vychutnalo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Televízia Doma prináša divákom počas posledného mesiaca v roku každý jeden večer, či už pracovný alebo víkendový, úplne nové romantické filmy s vianočnou tematikou. Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládla Doma v sobotu s premiérovým romantickým titulom Vianoce s pánom Darcym (rating 2,8 % / share 7,2 % v CS 12-54), ktorý sa stal doposiaľ jej najúspešnejším jesenným programom. Moderné spracovanie legendárneho vianočného príbehu si vychutnalo celkovo 190-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovala aj nasledujúca snímka Katie Ffordová: Otcovia môjho syna (rating 2,1 % / share 8,7 % v CS 12-54), ktorá v sobotnom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila druhé miesto.

Taktiež aj v nedeľu, 13. decembra 2020, patrilo v cieľovej skupine 12-54 prvé miesto v rebríčku sledovanosti televízii Markíza s hlavnou spravodajskou reláciou Televízne noviny. S ratingom 10,6 % a trhovým podielom 27,2 % išlo dokonca o najsledovanejší program celého víkendu. Spravodajský sumár z domova i zo sveta si v tento deň pozrelo 594-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala slovenská premiéra akčného trileru Posadnutý pomstou, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 8,6 % a trhový podiel 22,5 %. Napínavý film s Antoniom Banderasom v hlavnej úlohe pritiahol k obrazovkám Markízy 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusiou sa v cieľovej skupine 12-54 stalo tradične Na telo, debata moderátora Michala Kovačiča s ministrom zdravotníctva Marekom Krajčím (OĽaNO) a následne aj s novou generáciou politických lídrov - predsedom poslaneckého klubu OĽaNO Michalom Šipošom, poslankyňou SaS Jankou Bittó Cigánikovou a podpredsedom Smeru-SD Erikom Kaliňákom zaznamenala rating 6,0 % a trhový podiel 21,9 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)