Premiérový film Len kosť a koža jednoznačným víťazom stredajšieho večera

14. 01 2021 13:13 | TS
Len kosť a koža
Len kosť a koža Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov voboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny aPočasie, tretie miesto vrebríčku sledovanosti patrilo seriálu Oteckovia.

Novoročná nádielka atraktívnych premiérových filmov si na obrazovkách televízie Markíza naďalej udržuje vysoký divácky záujem. Strhujúci skutočný príbeh o tínedžerke trpiacej anorexiou s názvom Len kosť a koža sa v stredu, 13. januára 2021, stal jednoznačnou prvou diváckou voľbou pri výbere večerného programu po 20:30 hod.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahol emotívny nemecký film výborný rating 9,4 % a trhový podiel 25,0 %. Konkurenčné snímky v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, Vražda v Orient exprese zaznamenala na TV Joj podiel na trhu 14,1 % a Vraždy v Heraulte na Jednotke RTVS podiel na trhu 10,6 %.

Slovenská premiéra filmu Len kosť a koža si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 47,6 %. Snímka so silnou témou a dôležitým odkazom k obrazovkám pritiahla celkovo 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,8 % / share 28,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,6 % / share 26,7 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 636-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 625-tisíc divákov.

Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti a post divácky najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa patril v cieľovej skupine 12-54 podvečernému seriálovému hitu Oteckovia, ktorý si pripísal skvelý rating 9,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,4 %. Konkurenčná šou Bez servítky na zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 14,5 %. Rovnako aj v širšej cieľovej skupine 12+ sa Oteckovia stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si včerajšiu epizódu vychutnalo 464-tisíc divákov.

Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 8,4 % / share 32,9 % v CS 12-54) a nasledujúcemu magazínu Reflex (rating 7,4 % / share 27,5 % v CS 12-54), v čase vysielania boli silnými jednotkami na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre (0)