Atraktívna filmová premiéra Greta: Smrtiaca návnada víťazom sobotného večera

18. 01 2021 13:46 | TS
Greta - Smrtiaca návnada - foto.jpg
 

Najsledovanejšími programami na trhu boli voba víkendové dni vrámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Atraktívna filmová ponuka televízie Markíza opäť výrazne zabodovala aj v sobotu, 16. januára 2021. Slovenská premiéra mrazivého trileru Greta: Smrtiaca návnada sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a výrazne tak porazila konkurenčné formáty.

Sobotná filmová premiéra dosiahla na Markíze v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci rating 9,2 % a trhový podiel 22,6 %, pričom do úzadia zatlačila seriál Bodka (share 11,9 % v CS 12-54) na TV Joj, ako aj šou Záhady tela (share 10,7 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS. Snímka s francúzskou hereckou hviezdou Isabelle Huppert a talentovanou Chloë Grace Moretz v hlavných úlohách pritiahla k obrazovkám celkovo 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,7 % / share 26,8 % v CS 12-54) a Počasie (rating 9,9 % / share 24,3 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 618-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 606-tisíc divákov.

Rovnako aj v nedeľu, 17. januára 2021, si najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 pozrelo spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,9 % / share 25,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 11,9 % / share 25,7 % v CS 12-54). Zhodne ich sledovalo 626-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stalo Na telo, ktoré zabodovalo so skvelým ratingom 6,8 % a trhovým podielom 23,2 % v cieľovej skupine 12-54. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s ministerkou spravodlivosti Máriou Kolíkovou (Za ľudí) a predsedom strany Hlas-SD Petrom Pellegrinim pritiahla k obrazovkám celkovo 494-tisíc divákov starších ako 12 rokov a aj v tejto širšej cieľovej skupine jej patrilo jasné víťazstvo.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre (0)