Oteckovia s tohtoročným rekordom, Najhorší týždeň môjho života si polepšil a opäť zvíťazil

05. 02 2021 11:54 | TS
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si vo štvrtok pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny.

Atraktívna seriálová produkcia televízie Markíza sa tešila výraznému diváckemu záujmu aj vo štvrtok, 4. februára 2021. Najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali stabilne obľúbení Oteckovia a úspešná novinka Najhorší týždeň môjho života.

Seriálový hit Oteckovia tradične kraľoval podvečernému vysielaniu, v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal doposiaľ najvyšší tohtoročný rating 9,7 % a druhý najlepší trhový podiel 29,6 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 464-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Akékoľvek štvrtkové programy konkurencie v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj úspešne etablovaný večerný seriál Najhorší týždeň môjho života, v cieľovej skupine 12-54 si medzitýždenne polepšil a dosiahol výborný rating 9,4 % a trhový podiel 22,3 %. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 12,2 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,6 %.

Piatu premiérovú epizódu hviezdne obsadeného seriálu plného vtipných nedorozumení a trapasov si nenechalo ujsť celkovo 427-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s minulým týždňom si tak polepšil o 27-tisíc divákov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,3 % / share 29,6 %) a Počasie (rating 10,2 % / share 25,9 %). Rovnako aj v širšej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové štvrtkové víťazstvo hlavnej spravodajskej relácii TV Markíza, ktorú si nenechalo ujsť 633-tisíc divákov. Aktuálne informácie o počasí si pozrelo 557-tisíc divákov a pripísali si tretie miesto v rebríčku sledovanosti.

Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 8,0 % / share 34,1 % v CS 12-54) a nasledujúcemu magazínu Reflex (rating 7,3 % / share 28,1 % v CS 12-54), v čase vysielania boli silnými jednotkami na trhu.

Na obrazovkách televízie Doma tradične najviac zabodovali obľúbené premiérové seriály Chicago Med (rating 1,7 % / share 4,7 % a rating 2,3 % / share 5,7 % v CS 12-54) a Spútaný motýľ (rating 1,8 % / share 4,3 % a rating 2,0 % / share 5,9 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)