Obľúbený komediálny seriál Horná Dolná tradične najsledovanejším nespravodajským programom dňa

19. 03 2021 12:47 | TS
Brmbalík zažil najdivokejšiu jazdu jeho života
Brmbalík zažil najdivokejšiu jazdu jeho života Foto: TV Markíza

Podvečernému vysielaniu aj vo štvrtok kraľoval seriálový hit Oteckovia, celkovo najviac divákov voboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Úspešný komediálny seriál Horná Dolná si aj vo štvrtok, 18. marca 2021, získal na svoju stranu väčšinu televíznych divákov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová epizóda s názvom Nehoda dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine nadpriemerný rating 9,3 % a trhový podiel 24,3 %. Konkurenčné programy značne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,6 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 %. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,6 % / share 29,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,5 % / share 28,7 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 619-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 598-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal skvelý rating 8,5 % a trhový podiel 28,4 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vo štvrtok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo výborný trhový podiel 26,6 %. Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostali s podielom na trhu 10,4 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 7,3 % / 32,2 % v CS 12-54) a nasledujúci magazín Reflex (rating 6,3 % / 26,9 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre (0)