Tvoja tvár znie povedome prepísala niekoľkoročné rekordy a v nedeľu večer suverénne zvíťazila

22. 03 2021 12:50 |
Tvoja tvár znie povedome
Tvoja tvár znie povedome Foto: TV Markíza

V piatok všetky svoje doterajšie rekordy prekonala svadobná romantická šou Svadba na prvý pohľad, najviac divákov si v oba dni pozrelo Televízne noviny, výrazne zabodovalo aj nedeľné Na telo.

Fenomenálna zábavná šou Tvoja tvár znie povedome opäť potvrdila svoj status nehasnúceho diváckeho hitu. Tretia premiérová epizóda 6. série si v nedeľu, 21. marca 2021, pripísala rekordnú sledovanosť od roku 2016, a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Tvoja tvár znie povedome excelentný rating 11,3 %, ktorý je v rámci doterajšej histórie šou najvyšší od októbra 2016, ako aj vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,0 %.

Tvoja tvár znie povedome obzvlášť zabodovala v kategórii mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 43,4 %. Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom talentovanej herečky Kristíny Madarovej za vynikajúce stvárnenie kolumbijskej speváčky Shakiry, si nenechalo ujsť celkovo 582-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najlepší výkon šou od októbra 2016.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala výborný rating 11,9 % a trhový podiel 28,0 %. Sumár najdôležitejších informácií dňa si na Markíze v nedeľu večer pozrelo 651-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala excelentný rating 8,3 % a trhový podiel 28,0 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s ministrom hospodárstva Richardom Sulíkom (SaS) a predsedom Hlasu-SD Petrom Pellegrinim pritiahla k obrazovkám až 564-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je 3. najvyšší výsledok od obnovenia relácie na jeseň 2018.

V piatok, 19, marca 2021, všetky svoje doterajšie rekordy v oboch hlavných cieľových skupinách prekonala svadobná romantická šou Svadba na prvý pohľad. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,5 % a rovnako aj najlepší trhový podiel 26,6 %. Tretia epizóda 2. série výnimočného sociálneho experimentu pritiahla k obrazovkám taktiež rekordných 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Aj v piatok patrilo celkové prvenstvo v rebríčku sledovanosti hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny so skvelým ratingom 10,9 % a trhovým podielom 31,2 % v cieľovej skupine 12-54. Zvíťazili tiež v širšej cieľovej skupine 12+ s 609-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)