Svadba na prvý pohľad v piatok opäť prepisovala rekordy, v nedeľu tradične zvíťazila Tvoja tvár znie povedome

29. 03 2021 13:47 |
Svadba na prvý pohľad
Svadba na prvý pohľad

V širšej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejšími programami uplynulého týždňa stali nedeľné vydania večerných spravodajských relácií Počasie a Televízne noviny.

Svadobná romantická šou Svadba na prvý pohľad prekonáva na obrazovkách televízie Markíza jeden rekord za druhým. V piatok, 26. marca 2021, dosiahla historicky najlepšie výsledky sledovanosti a v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej sezóny zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,9 % a rovnako aj najlepší trhový podiel 27,9 %. Doslova si však podmanila mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 44,5 %.

Ďalšie pokračovanie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám taktiež rekordných 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v piatkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 10,3 % / share 28,8 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 608-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší programom dňa. Štvoricu divácky najúspešnejších programov uzatvárajú Televízne noviny (rating 9,8 % / share 28,4 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,4 % / share 22,3 % v CS 12-54).

V sobotu, 27. marca 2021, obsadila TV Markíza dve najvyššie miesta v rebríčku sledovanosti, a to aj napriek silnej futbalovej konkurencii. Najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,2 % / share 29,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 9,8 % / share 27,1 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 597-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 577-tisíc divákov.

Jednoznačným víťazom večera a najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu, 28. marca 2021, stala fenomenálna zábavná šou Tvoja tvár znie povedome. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla štvrtá premiérová epizóda 6. série výborný rating 9,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,8 %.

Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom obľúbenej komičky a moderátorky Evy "Evelyn" Kramerovej za excelentné stvárnenie slávnej americkej speváčky Jennifer Lopez, si nenechalo ujsť celkovo 511-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 12,6 % / share 31,4 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 11,6 % / share 30,7 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ išlo zároveň aj o divácky najúspešnejšie programy celého uplynulého týždňa, aktuálne informácie o počasí si v nedeľu večer na Markíze pozrelo 678-tisíc divákov a sumár najdôležitejších informácií dňa 642-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala skvelý rating 7,0 % a trhový podiel 27,7 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča na aktuálne politické témy pritiahla k obrazovkám 494-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)