Pán profesor opäť víťazom pondelka, Televízne noviny a Počasie s rekordnými trhovými podielmi

30. 03 2021 14:10 | Tlačová správa
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Seriálové hity Oteckovia a Susedia v pondelkovom rebríčku sledovanosti predstihli akékoľvek programy konkurencie.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoj výrazný divácky úspech a status jedného z najpopulárnejších programov na trhu. Piata premiérová epizóda 2. série sa v pondelok, 29. marca 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Mama dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 12,1 % a historicky druhý najvyšší trhový podiel 32,0 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,9 % a film Bratia na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,8 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V širšej cieľovej skupine 12+ sa so 635-tisíc divákmi pri obrazovkách stala najsledovanejším programom dňa relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala výborný rating 11,2 % a doposiaľ rekordný tohtoročný trhový podiel 32,9 %.

Excelovala tiež hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 11,0 % a rovnako zatiaľ najvyšší trhový podiel 34,0 % od začiatku tohto roka. Sumár spravodajských aktualít si na Markíze pozrelo 617-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 7,9 % a trhový podiel 30,3 %, pričom v rebríčku sledovanosti z piateho miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 390-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj večerný kultový komediálny seriál Susedia, premiérová epizóda s názvom Hokejový turnaj dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 7,1 % a trhový podiel 23,0 % a taktiež zo šiestej priečky nedala šancu žiadnemu včerajšiemu programu konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,3 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 34,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)