Originálna šou 2 na 1 s hosťom Borisom Valábikom víťazom stredajšieho večera s tohtoročným rekordom

15. 04 2021 12:34 | TS
Boris Valábik v šou 2 na 1
Boris Valábik v šou 2 na 1 Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejšími programami na trhu sa v stredu stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, akékoľvek programy konkurencie v rebríčku sledovanosti predstihli aj Oteckovia.

Mimoriadne obľúbená zábavná šou 2 na 1 opäť potvrdila, že patrí k najúspešnejším programom na televíznom trhu. Premiérová epizóda s exkluzívnym hosťom, bývalým hokejistom a aktuálne populárnym komentátorom a moderátorom Borisom Valábikom, sa v stredu, 14. apríla 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a dosiahla zatiaľ najlepší tohtoročný výkon.

Ďalšia premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla si v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 pripísala zatiaľ najvyšší tohtoročný rating 8,6 % a rovnako aj najlepší trhový podiel 23,4 %. Zároveň tiež porazila obe včerajšie časti výpravného pôvodného seriálu konkurencie.

Večer plný bláznivých úloh, nečakaných situácií, zaujímavého rozprávania a najmä skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám celkovo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež doposiaľ najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny šou.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 9,8 % a trhový podiel 27,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 586-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúcej relácii Počasie, ktorá zaznamenala rating 9,1 % a trhový podiel 24,3 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 572-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal excelentný rating 8,5 % a trhový podiel 28,7 %, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol akékoľvek stredajšie programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si vychutnalo 417-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V stredu sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo výborný trhový podiel 26,8 %. Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostali s podielom na trhu 12,2 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 6,8 % / 32,3 % v CS 12-54) a magazín Reflex (rating 6,2 % / 27,0 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre (0)