Obľúbená šou 2 na 1 s hostkou Kristínou Kövešovou jasným víťazom stredajšieho večera

06. 05 2021 13:45 | TS
2 na 1 s Kristínou Kövešovou
2 na 1 s Kristínou Kövešovou Foto: TV Markíza

Utorkové veľké emotívne finále výnimočného seriálu Červené pásky výrazne porazilo konkurenčný seriál. Celkové prvenstvo patrilo voba dni večernej spravodajskej relácii Počasie.

Originálna a divácky mimoriadne obľúbená zábavná šou 2 na 1 opäť potvrdila, že patrí k najúspešnejším programom na televíznom trhu. Premiérová epizóda, ktorej hostkou bola odvážna investigatívna reportérka a držiteľka niekoľkých televíznych ocenení Kristína Kövešová, sa v stredu, 5. mája 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a dorovnala svoj zatiaľ najlepší tohtoročný trhový podiel.

Ďalšia premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dorovnala druhý najvyšší tohtoročný rating 8,2 % a rovnako aj doposiaľ rekordný trhový podiel 25,8 %. Zároveň tiež už tradične s výrazným odstupom porazila konkurenčný pôvodný seriál Slovania, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu 13,7 %. Pri obrazovkách mali silné zastúpenie najmä mladé ženy vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 40,7 %.

Večer plný bláznivých úloh, nečakaných situácií, zaujímavého rozprávania a najmä skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny šou. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 13-tisíc divákov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná spravodajská relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 9,4 % a trhový podiel 28,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 567-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadila rovnako v oboch hlavných cieľových skupinách večerná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,9 % a trhový podiel 27,6 %, súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 529-tisíc divákov pri obrazovkách.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,1 % a trhový podiel 26,9 %, pričom v rebríčku sledovanosti zo skvelého štvrtého miesta predstihol akékoľvek stredajšie programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 369-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Pôvodná tvorba TV Markíza zabodovala aj v utorok, 4. mája 2021, kedy sa jasným víťazom večera stalo veľké emotívne finále výnimočného seriálu o sile priateľstva Červené pásky. Posledná desiata premiérová epizóda obsadila v rebríčku sledovanosti výborné druhé miesto s ratingom 7,1 % trhovým podielom 20,0 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostal s podielom na trhu 12,5 %.

Červené pásky vo svojom závere obzvlášť oslovili cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 37,6 %.
Najsledovanejším programom dňa bola aj napriek silnej hokejovej konkurencii v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo utorkové vydanie rating 7,6 % a trhový podiel 23,3 %. Predpoveď počasia si na Markíze pozrelo celkovo zaujala celkovo 488-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA 

Komentáre (0)