Bláznivá šou 2 na 1 s hosťom Jurajom Kemkom opäť suverénnym víťazom stredajšieho večera

13. 05 2021 12:43 | TS
2 na 1 - Juraj Kemka
2 na 1 - Juraj Kemka Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa sa v stredu stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, podvečer tradične ovládli Oteckovia.

Originálna a divácky mimoriadne obľúbená zábavná šou 2 na 1 opäť potvrdila, že patrí k najúspešnejším programom na televíznom trhu. Premiérová epizóda, ktorej hosťom bol obľúbený herec Juraj Kemka, sa v stredu, 12. mája 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Ďalšia premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla si v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 7,6 % a nadpriemerný trhový podiel 24,3 %. Zároveň tiež už tradične s výrazným odstupom porazila konkurenčný pôvodný seriál. Večer plný bláznivých úloh, nečakaných situácií, zaujímavého rozprávania a najmä skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám celkovo 380-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,8 % / share 28,1 %) a Televízne noviny (rating 7,7 % / share 30,0 %). V širšej cieľovej skupine 12+ si hlavnú spravodajskú reláciu na Markíze pozrelo 493-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 464-tisíc divákov.

Vynikajúco sa darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo výborný trhový podiel 27,4 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré si pripísali rating 4,1 % a trhový podiel 31,1 % v cieľovej skupine 12-54.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,5 % a trhový podiel 27,3 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,2 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)