Špeciál Tvoja MINI tvár znie povedome top programom celého týždňa s rekordnou sledovanosťou

17. 05 2021 11:35 | TS
Tvoja MINI tvár znie povedome
Tvoja MINI tvár znie povedome Foto: TV Markíza

V nedeľu sa vynikajúco darilo aj večerným spravodajským reláciám, či popoludňajšej politickej diskusii Na telo. Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc obsadila televízia Dajto s akčným filmom Parker.

Veľkolepá zábavná šou Tvoja tvár znie povedome v nedeľu, 16. mája 2021, na obrazovkách televízie Markíza definitívne vyvrcholila výnimočným detským špeciálom s názvom Tvoja MINI tvár znie povedome. Podmanil si rekordných vyše 600-tisíc divákov a stal sa suverénne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Tvoja MINI tvár znie povedome vynikajúci rating 10,4 % a v rámci aktuálnej série šou vôbec najvyšší trhový podiel 31,7 %. Pri obrazovkách mali silné zastúpenie najmä mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 42,1 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Vládca Paríža zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,0 % a séria Svet v plameňoch na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,9 %.

V špeciále Tvoja MINI tvár znie povedome zohralo hlavnú úlohu osem talentovaných detí známych z obrazoviek Markízy, alebo ktorých rodičia sú populárne osobnosti. Počas večera divákom predviedli, ako by vyzerali svetové aj slovenské hviezdy v mini verzii. Na ich unikátne premeny bolo zvedavých rekordných 608-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet v rámci celej uplynulej 6. série šou Tvoja tvár znie povedome.

Ďalšie priečky v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 9,8 % / share 27,7 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,8 % / share 26,0 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 579-tisíc a hlavnú spravodajskú reláciu 533-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,2 % a trhový podiel 22,5 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča a jeho atraktívnych hostí o aktuálnych politických témach pritiahla k obrazovkám 413-tisíc divákov starších ako 12 rokov

V rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo nedeľné prvenstvo televízii Dajto s akčným filmom Parker. Kinohit s Jasonom Stathamom a Jennifer Lopez v hlavných úlohách dosiahol v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 2,2 % a trhový podiel 6,3 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)