Pán profesor si získal ďalších divákov a v pondelok večer suverénne zvíťazil

28. 09 2021 14:57 |
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Nasledujúca reality šou Farma zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating v rámci aktuálneho ročníka, vynikajúco sa však darilo aj večerným spravodajským reláciám.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoj výrazný divácky úspech a status jedného z najpopulárnejších programov na trhu. Štvrtá premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 27. septembra 2021, stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Na kolenách dosiahla v tejto strategickej cieľovej skupine excelentný rating 11,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,7 %. Medzitýždenne si tak Pán profesor z hľadiska ratingu polepšil o 0,9 percentuálneho bodu a trhový podiel mu narástol o 0,8 percentuálneho bodu.

Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,2 % a film My a Giulia na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,3 %. Pán profesor obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 52,1 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V porovnaní s minulým týždňom získal na svoju stranu ďalších 35-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 626-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala v rámci aktuálnej série doposiaľ druhý najvyšší rating 6,5 % a tretí najlepší trhový podiel 24,8 %.

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším pondelkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 580-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s ratingom 9,6 % a trhovým podielom 27,3 %.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala výborný rating 9,0 % aj trhový podiel 28,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 552-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 883-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Divácky najúspešnejším podvečerným programom sa tradične stal rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,7 % a trhový podiel 24,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza