Komediálny seriál Šťastní vs. Šťastní opäť porazil konkurenciu, turecký hit Láska na prenájom s novým rekordom

20. 01 2022 13:10 | tlačová správa
Láska na prenájom
Láska na prenájom

Celkovo najsledovanejšími stredajšími programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, podvečer tradične zvíťazil obľúbený rodinný seriál Oteckovia.

Nový komediálny seriál Šťastní vs. Šťastní potvrdil svoj divácky úspech aj s druhou premiérovou epizódou. Tá sa v stredu 19. januára 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto strategickej cieľovej skupine dosiahol seriál Šťastní vs. Šťastní opäť výborný rating 8,3 % a trhový podiel 22,4 %, pričom v čase vysielania porazil konkurenčný seriál Hranica na TV Joj. Včerajšia epizóda si obzvlášť podmanila mladé diváčky 12-24 (share 33,9 %) a divákov v Trenčianskom kraji 12-54 (share 34,9 %). Skvelú zábavu v hviezdnom hereckom obsadení si na obrazovkách TV Markíza vychutnalo celkovo 404-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími stredajšími programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,4 % / share 27,3 %) a Televízne noviny (rating 8,7 % / share 26,3 %). V širšej cieľovej skupine 12+ si aktuálne informácie o počasí nenechalo ujsť 552-tisíc divákov a súhrn najdôležitejších udalostí dňa 512-tisíc divákov.

Divácky najúspešnejším podvečerným programom sa tradične stal rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,0 % a trhový podiel 23,7 %. Ďalšie príbehy zo životov najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 388-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma od začiatku tohto roka doslova exceluje nový turecký romantický seriál Láska na prenájom. Nebolo tomu inak ani včera, keď druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie nastavila v celkovom publiku 12+ nový rekord, k obrazovkám pritiahla doposiaľ najvyšší počet 212-tisíc divákov.

V cieľovej skupine 12-54 si táto epizóda pripísala zatiaľ tretí najvyšší rating 3,0 % a druhý najlepší trhový podiel až 11,6 %. Mimoriadne silnú divácku základňu mala v cieľovej skupine mladých žien 12-34 (share 16,2 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 19,9 %). Fantastický výkon však zaznamenala aj prvá stredajšia časť s ratingom 2,6 % a trhovým podielom 7,2 %. Oba diely tohto nového diváckeho hitu boli v čase vysielania dokonca trojkou na trhu v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,2 %). 

PR oddelenie skupiny Markíza