Absolútny rekord relácie Na telo, duel Kisku a Pellegriniho najsledovanejšou politickou diskusiou roka

09. 12 2019 12:05 | Tlačová správa
Na telo s Andrejom Kiskom a Petrom Pellegrinim
Na telo s Andrejom Kiskom a Petrom Pellegrinim Foto: TV Markíza

Nedeľné Počasie sa stalo najsledovanejšou spravodajskou reláciou uplynulého týždňa, večerná premiéra romantickej komédie LOVEnie porazila konkurenčnú šou.

Politická diskusná relácia Na telo dosiahla v nedeľu, 8. decembra 2019, na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách absolútne najlepšie výsledky sledovanosti od svojho obnovenia v septembri 2018.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala debata moderátora Michala Kovačiča s exkluzívnymi hosťami, predsedom vlády Petrom Pellegrinim a predsedom strany Za ľudí Andrejom Kiskom, doposiaľ najvyšší rating 6,1 % aj trhový podiel 25,0 %. Vôbec prvý televízny duel súčasného premiéra a exprezidenta pritiahol k obrazovkám taktiež rekordných 451-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Včerajšie Na telo bolo v oboch hlavných cieľových skupinách taktiež vôbec najsledovanejším vydaním politickej diskusnej relácie za celý rok 2019 v rámci ponuky všetkých televízií, s výnimkou dvoch marcových mimoriadnych prime-time debát, ktoré TV Markíza odvysielala pred obomi kolami prezidentských volieb.

Celkovo najsledovanejším nedeľným programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 11,4 % a trhový podiel 29,1 %, pričom zároveň išlo o divácky najúspešnejší spravodajský program celého týždňa. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť až 653-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách večernej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 11,2 % a trhový podiel 29,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze vybralo 637-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami patrilo v cieľovej skupine 12-54 prvenstvo slovenskej premiére českej romantickej komédie LOVEnie, ktorá s ratingom 8,7 % a trhovým podielom 25,2 % porazila šou V siedmom nebi na obrazovkách konkurenčnej TV Joj.


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)