V sobotu sa začína maratón predvolebných diskusií na TV Markíza

14. 02 2020 19:00 | BRATISLAVA/TV Markíza
Gabriela Kajtárová a Michal Kovačič
Gabriela Kajtárová a Michal Kovačič Foto: TV Markíza

Prečítajte si, kto s kým a kedy bude diskutovať.

Už o pár dní čaká Slovensko kľúčová udalosť tohto roka a Markíza bude pri tom. Maratón predvolebných štúdií sa u nás začína už zajtra.

Postupne uvidíte lídrov všetkých politických strán a hnutí a možno aj na základe ich reakcií vám pomôžeme rozhodnúť sa, komu nakoniec vo voľbách dáte svoj hlas.

Pozrite v reportáži Ľubice Janíkovej, čo vás čaká.

 

Plán vysielania predvolebných diskusí na TV Markíza

• Sobota 15. 2. o 10.15 - moderuje Gabriela Kajtárová
- 99 % - občiansky hlas
- Hlas Pravice
- Slovenské hnutie obrody
- Slovenská liga
- Slovenská ľudová strana Andreja Hlinku
- Práca slovenského národa -

• Sobota 22. 2. o 12.40 h - moderuje Gabriela Kajtárová
- Solidarita
- Hlas ľudu
- Starostovia a nezávislí kandidáti
- Demokratická strana
- Máme toho dosť!
- Socialisti.sk

• Nedeľa 23. 2. o 13.20 h - moderuje Michal Kovačič
- Vlasť
- Dobrá voľba
- MKO-MKS
-Most-Híd -

• Pondelok 24. 2. o 20.30 - - moderuje Michal Kovačič
- SNS
- SaS
- KDH
- Sme rodina

• Utorok 25. 2. o 20.30 h - - moderuje Michal Kovačič
- PS/Spolu
- Za ľudí
- ĽSNS
- Smer-SD
- OĽaNO

Televízia Markíza bude parlamentné voľby podrobne mapovať vo svojich spravodajských a publicistických reláciách, samozrejmosťou bude aj mimoriadne volebné štúdio s atraktívnymi hosťami, a následne aj povolebné diskusné špeciály so zástupcami politických subjektov, ktoré voliči posunú do parlamentu. Bezprostredne po zatvorení volebných miestností prinesieme výsledky exkluzívneho exit pollu agentúry FOCUS, ktorý divákom naznačí, ako voľby dopadli. Komplexné informácie a výsledky sprostredkuje tiež spravodajský portál TVnoviny.sk.

„Do jednotlivých relácií sme ich pozývali podľa kľúča schváleného Radou pre vysielanie a retransmisiu, čiže od tých s najnižšími až po najvyššie volebné preferencie, tak ako nám to ukázali prieskumy dvoch renomovaných agentúr FOCUS a AKO. Zástupca každého kandidujúceho subjektu bude mať rovnaký čas diskutovať na najdôležitejšie témy, ako aj predstaviť svoj volebný program,“ povedal riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza Henrich Krejča.

Komentáre ( 0)