Tipy a triky ako si zariadiť modernú kanceláriu

14. 11 2019 09:00 |
Tipy a triky ako si zariadiť modernú kanceláriu
Tipy a triky ako si zariadiť modernú kanceláriu

Každý podnikateľský subjekt túži po moderných reprezentatívnych kancelárskych priestoroch. Chce, aby priestory, v ktorých sídli, zaujali každého potencionálneho klienta.

Ak vám ale vaše vybavenie kancelárskych priestoroch nevyhovuje a trváte na tom, že je nemoderné, skúste si zariadiť kancelárske priestory pomocou týchto praktických rád. Ponúkneme vám pár tipov a trikov ako si zariadiť modernú kanceláriu.

Výškovo nastaviteľné stoly a ergonomické kancelárske kreslá

Pri modernizácii kancelárskych priestorov začnite výmenou kancelárskeho nábytku. Zamerať by ste sa mali predovšetkým na kúpu výškovo nastaviteľných stolov a ergonomických kancelárskych stoličiek. Výškovo nastaviteľné stoly sú praktické najmä z toho dôvodu, lebo zamestnancom umožňujú nastaviť si výšku pracovnej plochy tak, aby sa nemuseli hrbiť a chrbtica by tak nemusela trpieť.

Čo sa týka stoličiek, odporúčajú sa kvalitnejšie ergonomické kancelárske kreslá, ktoré majú tvarovanú sedaciu časť, opierky hlavy a rúk a nezaťažujú chrbticu. Ochrana chrbtice by mala byť pre zamestnávateľov a majiteľov firiem prioritou, nakoľko zamestnanci, ktorí sedia na nekvalitných stoličkách a musia sa k počítačom hrbiť, majú problémy s chrbticou, silné bolesti, čo znižuje automaticky ich produktivitu.

Kvalitné tienenie kancelárskych priestorov

Najmä teraz na jeseň oceníte kvalitné tienenie. Ak máte presklené kancelárske priestory, o to viac by ste mali dbať na výber kvalitného tienenia. Na presklené steny využívajú majitelia firiem najmä vertikálne žalúzie. Štýlovým a zároveň moderným tieniacim prvkom na presklené steny sú screenové rolety. Oceniť na nich oceníte aj to, že dokonale presvetľujú interiér a umožňujú vám mať neustály kontakt so svetom za oknom. Vy von vidíte, ale nikto nevidí dnu.

Screenové rolety poskytujú súkromie aké si vaše zamestnanci zaslúžia. Najmä zamestnanci firiem, ktorí pracujú v kancelárskych priestoroch s presklenými plochami na prízemí ocenia, ak na nich okoloidúci nebudú pozerať a nebudú ich sledovať, keď budú konzultovať prácu s kolegami, piť kávu, či vymieňať tonery Samsung v Samsung tlačiarniach.

Indoorová prezentácia

Ak sídlite v budove, kde sídlia aj iné firmy, okrem menovky na schránke a označenia firmy na konkrétnom poschodí vám odporúčame buď na recepciu, alebo aspoň na chodbu, kde máte kanceláriu, umiestniť rollupy. Jedná sa o formu indoorovej prezentácie, ktorá má zákazníkom čo to o vás povedať, v tomto prípade aj ukázať, kde sídlite. Tento bannerový systém využívajú firmy aj na výstavy, či eventy. Odporúčame vám dať si vyrobiť pekné rollupy. Indoorová reklama je v kancelárskych priestoroch, resp. v budovách, kde sídlite, dôležitá.

Priestor na odkladanie tašiek, kabátov, topánok

Súčasťou kancelárskych priestorov by mal byť aj priestor, kde si zamestnanci budú môcť odložiť topánky, kabáty a bundy. Táto časť by mala byť oddelená od zvyšku kancelárie. Nesmú chýbať lavice do predsiene, vešiaky, ale aj mobilné kovové vešiaky.

Ak máte vo firme viac zamestnancov, môžete každému prideliť skrinku, kde si budú môcť odložiť tašky a osobné veci. Pánske tašky cez rameno sa však dajú zavesiť aj na klasický vešiak.

Moderné kancelárske priestory by mali mať okrem tohto všetkého kvalitné kancelárske LED osvetlenie, oddychový kútik s kávovarom a sedacími vakmi, kuchynku s potrebným vybavením a samostatné WC pre ženy a mužov.

Komentáre ( 0)