Víťazný návrat seriálových megahitov Susedia a Oteckovia, skvelý štart novej Farmy

03. 09 2019 13:27 | TS
Farma
Farma Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v prvý septembrový pondelok stala v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie.

Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do novej televíznej sezóny, v strategickej cieľovej skupine 12-54 obsadila v pondelok, 2. septembra 2019, päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti a vo všetkých dôležitých programových slotoch výrazne porazila konkurenciu.

Úvodná časť 7. série dnes už kultového komediálneho seriálu Susedia sa v cieľovej skupine 12-54 stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s nadpriemerným ratingom 9,1 % aj trhovým podielom 25,9 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Diváci celé leto netrpezlivo očakávali aj návrat ďalšieho diváckeho megahitu - podvečerného rodinného seriálu Oteckovia. Prvý diel po prázdninovej prestávke opäť neohrozene kraľoval trhu so skvelým ratingom 7,0 % a trhovým podielom 33,0 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,8 %. Nové príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 369-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborne sa darilo tiež novej sérii dlhoročne úspešnej reality šou Farma, úvodná epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 7,5 % aj trhový podiel 25,7 %. Úplne nový koncept súboja Západu a Východu pritiahol k obrazovkám 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,2 % a trhový podiel 29,8 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 554-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,0 % / share 29,4 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,9 % / share 24,0 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 32,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)