Extrémne premeny Slovensko najsledovanejším nespravodajským programom dňa

12. 09 2019 14:45 | TS
Maroš Molnár a Chris Powell
Maroš Molnár a Chris Powell Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov si v stredu v rámci oboch hlavných cieľových skupín pozrelo reláciu Počasie.

Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť podmanila divákov televízie Markíza. Druhá premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 11. septembra 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou nadpriemerný rating 8,3 % a trhový podiel 26,4 %. Príbeh Lucie Kubisovej, ktorá napriek vážnej diagnóze skleróza multiplex pod vedením trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 54 kíl, pritiahol k obrazovkám 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 4,7 % a trhový podiel 25,7 %, pričom v čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 9,4 % a trhový podiel 29,9 %, nenechalo si ju ujsť až 549-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skvelé výsledky dosiahli aj ostatné večerné spravodajské relácie Športové noviny (rating 8,9 % / share 28,1 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,1 % / share 30,3 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,2 % a trhový podiel 33,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)