Počasie, Televízne noviny a mimoriadna relácia s Matovičom a Krčmérym najsledovanejšími programami utorka

06. 05 2020 13:00 | tlačová správa
Koronavírus - Mimoriadna relácia
Koronavírus - Mimoriadna relácia Foto: TV Markíza

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadila televízia Markíza aj v pondelok, v rámci ponuky menších staníc patrilo v oba dni prvenstvo tureckému seriálu Cennet na stanici Doma.

Opatrenia proti šíreniu nového koronavírusu sa na Slovensku postupne uvoľňujú, naďalej však pretrváva výrazne zvýšený divácky záujem o aktuálne informácie. Tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili v utorok, 5. mája 2020, večerné spravodajské relácie televízie Markíza.

Najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa stalo Počasie, ktoré v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo výborný rating 10,0 % a trhový podiel 28,4 %. Silným trhovým lídrom a divácky najúspešnejším programom utorka bolo aj v širšej cieľovej skupine 12+, keď si aktuálne informácie o počasí nenechalo ujsť rovných 600-tisíc divákov. Post divácky najúspešnejšej hlavnej spravodajskej relácie potvrdili Televízne noviny, v oboch cieľových skupinách obsadili druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 si včerajšie vydanie pripísalo rating 9,4 % a trhový podiel 29,0 %, súhrn najdôležitejších informácií dňa Markíza sprostredkovala celkovo 572-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Konkurenčné programy doslova prevalcoval večerný spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorému v cieľovej skupine 12-54 patrila tretia priečka v rebríčku sledovanosti s nadpriemerným ratingom 9,3 % a trhovým podielom 24,0 %. Konkurenčná relácia Nikto nie je dokonalý zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 12,3 % a seriál Kolonáda II. na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,2 %. Zaujímavú diskusiu moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s premiérom Igorom Matovičom a uznávaným infektológom Vladimírom Krčmérym sledovalo celkovo 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza včera ovládla aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. Najlepšie si počínala televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Cennet (rating 2,3 % / share 6,0 % v CS 12-54). Utorkovú epizódu si vychutnalo až 212-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Z ponuky stanice Dajto si najviac divákov zvolilo večerný akčný film Boeing 747 v ohrození (rating 2,0 % / share 6,0 % v CS 12-54), ktorý obsadil druhé miesto.

Taktiež v pondelok, 4. mája 2020, patrili najsledovanejšie programy dňa televízii Markíza. Poradie na čele rebríčka sledovanosti bolo totožné, obsadili ho večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,4 % / share 29,6 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,7 % / share 31,0 % v CS 12-54). Aktuálna predpoveď počasia zvíťazila aj v širšej cieľovej skupine 12+, nenechalo si ju ujsť 556-tisíc divákov. Z večernej programovej ponuky si najviac divákov vybralo romantickú komédiu Lemra lemravá, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,0 % a trhový podiel 22,7 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, premiérové Inkognito zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,1 % a film Bratia na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,0 %.

Rebríčku sledovanosti menších staníc kraľoval aj v pondelok turecký seriál Cennet (rating 2,4 % / share 6,7 % v CS 12-54) na obrazovkách stanice Doma. V rámci širšej cieľovej skupiny 12+ mu taktiež patrilo jasné prvenstvo, keď si ho nenechalo ujsť až 214-tisíc divákov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre ( 0)