Pán profesor si medzitýždenne polepšil a konkurencii opäť nedal šancu

09. 11 2021 13:25 | TS
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

V pondelok sa výborne darilo aj večerným spravodajským reláciám, reality šou Farma, či podvečernému rodinnému seriálu Oteckovia. Na stanici Doma zabodoval obľúbený turecký seriál Dve tváre Istanbulu.

Seriálový megahit Pán profesor si aj tento pondelok, 8. novembra 2021, doslova podmanil divákov televízie Markíza. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Vnuk dosiahla v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci rating 10,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,3 %. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšila o 1,0 percentuálny bod a trhový podiel jej narástol o 6,2 percentuálneho bodu.

Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,8 % a film Ostrým nožom na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,0 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. Včerajšia epizóda, v ktorej si epizódne úlohy zahrali aj žijúca herecká legenda Marián Slovák a bývalý futbalista Filip Šebo, mala v čase vysielania dosah na 641-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 6,3 % aj trhový podiel 26,2 %.

Farma má za sebou aj čerstvý rekord, keď napínavý duel v sobotu, 6. novembra 2021, dosiahol v rámci aktuálneho ročníka doposiaľ najvyšší rating 7,0 % a trhový podiel 20,4 %. Svojim obľúbencom fandilo taktiež rekordných 402-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším pondelkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 585-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s ratingom 9,6 % a trhovým podielom 26,7 %.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala výborný rating 8,9 % aj trhový podiel 25,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 884-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečerné vysielanie aj tento pondelok ovládol rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol v rámci tejto jesene tretí najvyšší rating 7,3 % a trhový podiel 25,6 %. Vychutnalo si ho celkovo 394-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež tretí najlepší výsledok tejto série.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v univerzálnej cieľovej skupine 12+ stal obľúbený turecký seriál Dve tváre Istanbulu, ktorého prvá pondelková epizóda pritiahla k obrazovkám televízie Doma 161-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali obe pondelkové časti zhodný rating 1,6 %, pričom si pripísali trhové podiely 4,5 % a 5,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza