Diváci hľadali dôležité informácie o lockdowne na Markíze, Televízne noviny s jesenným rekordom

25. 11 2021 15:25 | TS
Televízne noviny
Televízne noviny Foto: TV Markíza

Stredajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny malo na obrazovkách TV Markíza zásah na takmer milión divákov vo veku nad 12 rokov.

Celé Slovensko včera čakalo na konkrétne informácie o avizovanom lockdowne a vyhlásení núdzového stavu, v reakcii na výrazne sa zhoršujúcu pandemickú situáciu. Televízia Markíza opäť potvrdila, že je najdôležitejším informačným zdrojom v krajine, keď svoje sezónne rekordy dosiahli popoludňajšie Prvé Televízne noviny o 17:00 hod. aj večerné Televízne noviny o 19:00 hod.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách a v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa v stredu, 24. novembra 2021, stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie v rámci tejto jesene rekordný rating 10,7 % a druhý najvyšší trhový podiel 30,7 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza nenechalo ujsť v rámci jesennej televíznej sezóny taktiež rekordných 623-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania Televízne noviny zasiahli dokonca až 988-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhú priečku obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca spravodajská relácia Počasie (rating 9,7 % / share 27,9 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Svoj jesenný rekord si pripísali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktorým v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo vynikajúce tretie miesto. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali v rámci aktuálnej sezóny najvyšší rating 8,1 % a druhý najlepší trhový podiel 34,7 %. K obrazovkám pritiahli až 499-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Štvoricu najsledovanejších stredajších programov uzatvára podvečerný seriálový hit Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 7,7 % a trhový podiel 26,9 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol akékoľvek programy konkurencie. Vychutnalo si ho celkovo 419-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čím dorovnal druhý najlepší výsledok tejto jesene.

Jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj večerné reality šou Utajený šéf (rating 5,9 % / share 18,3 % v CS 12-54) a Farma (rating 5,8 % / share 24,4 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza