Tanečný ošiaľ pokračuje, veľkolepá šou Let's Dance opäť prekonávala rekordy

11. 04 2022 12:49 |
Let's Dance
Let's Dance Foto: TV Markíza

Druhým najsledovanejším nedeľným programom sa stala politická tolkšou Na telo s hosťami Robertom Ficom a Borisom Kollárom, ktorá taktiež pokorila niekoľkoročné rekordy.

Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu 10. apríla 2022 opäť doslova podmanila divákov televízie Markíza a prekonala ďalšie rekordy. Šiesty priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal celkovo najsledovanejším programom uplynulého víkendu v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a silných emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 9,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,4 %. Veľkolepá tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 56,0 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo doposiaľ rekordných 616-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 1 044 000 divákov (AvRch v CS 12+).

V tejto univerzálnej cieľovej skupine šou Let's Dance prvý raz v rámci aktuálnej sezóny pokorila hranicu 600-tisíc divákov a stala sa absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa. Piatou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali herečka Diana Mórová a jej tanečný partner Marek Bureš.

Druhým najsledovanejším programom nedele sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala politická tolkšou Na telo, do ktorej po viac než troch rokoch prijal pozvanie predseda strany Smer-SD Robert Fico. V diskusnom dueli sa stretol s predsedom parlamentu a lídrom hnutia Sme rodina Borisom Kollárom. V cieľovej skupine 12-54 si včerajšie Na telo pripísalo excelentný rating 8,4 % a tretí najvyšší trhový podiel 31,8 % od obnovenia relácie na jeseň 2018.

Zaujímavú debatu o aktuálne najhorúcejších témach, medzi ktoré patrí prebiehajúca vojna na Ukrajine a neutíchajúce zdražovanie, si nenechalo ujsť až 569-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahla až 785-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Zároveň išlo o tretie najsledovanejšie vydanie v novodobej ére relácie pod moderátorským vedením Michala Kovačiča.

Trojicu divácky najúspešnejších nedeľných programov uzatvára v cieľovej skupine 12-54 hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla výborný rating 7,8 % a trhový podiel 21,3 %. Sumár spravodajských aktualít z domova i zo sveta si na Markíze pozrelo 480-tisíc divákov a v čase vysielania mal dosah až na 805-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza