Seriálový megahit Druhá šanca nedal konkurencii šancu a opäť mu patrilo jednoznačné pondelkové víťazstvo

12. 04 2022 13:44 | ts
Druhá šanca
Druhá šanca Foto: TV Markíza

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami boli včera večerné spravodajské relácie TV Markíza, tradične zabodoval aj turecký romantický seriál Láska na prenájom na obrazovkách televízie Doma.

Druhá šanca aj so svojou 14. premiérovou epizódou potvrdila status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 11. apríla 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 10,8 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 30,2 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 15,4 % a film Neznášam leto na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,9 %.

Ďalšie pútavé príbehy hlavných hrdinov a ich pacientov obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Druhej šance zabezpečili trhový podiel až 45,3 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám fantastických 603-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 746-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 6,9 % / share 21,4 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 6,3 % / share 20,5 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,1 % / share 18,1 % v CS 12-54).

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 489-tisíc divákov. Televízne noviny sledovalo v pondelok 433-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli až 749-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na obrazovkách televízie Doma už tradične najviac zabodovali ďalšie dve premiérové epizódy mimoriadne obľúbeného tureckého romantického seriálu Láska na prenájom (rating 2,3 % / share 6,2 % a rating 2,0 % / share 7,2 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza