Druhá šanca aj so svojou 14. premiérovou epizódou potvrdila status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 11. apríla 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 10,8 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 30,2 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 15,4 % a film Neznášam leto na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,9 %.
Ďalšie pútavé príbehy hlavných hrdinov a ich pacientov obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Druhej šance zabezpečili trhový podiel až 45,3 %.
Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám fantastických 603-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 746-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 6,9 % / share 21,4 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 6,3 % / share 20,5 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,1 % / share 18,1 % v CS 12-54).
Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 489-tisíc divákov. Televízne noviny sledovalo v pondelok 433-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli až 749-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Na obrazovkách televízie Doma už tradične najviac zabodovali ďalšie dve premiérové epizódy mimoriadne obľúbeného tureckého romantického seriálu Láska na prenájom (rating 2,3 % / share 6,2 % a rating 2,0 % / share 7,2 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza