Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 10,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,1 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,1 % a film Studniarova dcéra na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,9 %.
Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe v pondelok prilákal k obrazovkám fantastických 590-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 715-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Všetkých 16 epizód Druhej šance zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci priemerný rating 10,7 % a trhový podiel 28,6 %. Každý pondelkový večer si k obrazovkám TV Markíza sadalo v priemere 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá šanca sa tak v aktuálnej jarnej televíznej sezóne stala jednoznačne najsledovanejším a najobľúbenejším pôvodným seriálom. Diváci sa na 2. sériu, ktorá prinesie nové zaujímavé príbehy v ďalších 16 epizódach, môžu tešiť už túto jeseň.
Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,6 % / share 26,0 % v CS 12-54), Športové noviny (rating 7,1 % / share 23,5 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,2 % / share 23,4 % v CS 12-54).
Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 507-tisíc divákov. Televízne noviny sledovalo v pondelok 417-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli až 715-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Na čele pondelkového rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila televízia Doma s ďalšou premiérovou epizódou mimoriadne obľúbeného tureckého romantického seriálu Láska na prenájom, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala výborný rating 1,8 % a trhový podiel 5,2 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 27,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,0 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
PR oddelenie skupiny Markíza