Legendárna česká rodinná komédia Jak dostat tatínka do polepšovny najsledovanejším programom dňa

24. 06 2022 11:33 | TS
Jak dostat tatínka do polepšovny
Jak dostat tatínka do polepšovny Foto: TS

Na obrazovkách televízie Doma zabodovalo veľké finále mimoriadne obľúbeného tureckého romantického seriálu Láska na prenájom.

Tú najlepšiu zábavu pre celú rodinu ponúkala vo štvrtok 23. júna 2022 jednoznačne televízia Markíza. Legendárna česká rodinná komédia Jak dostat tatínka do polepšovny sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Filmový hit režisérky Marie Poledňákovej s nezabudnuteľným Tomášom Holým v hlavnej úlohe dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rating 5,4 % a trhový podiel 21,4 %. Výrazne tak porazil konkurenčné programy - seriál Sestričky (share 9,5 % v CS 12-54) a diskusnú reláciu Na hrane (share 6,7 % v CS 12-54) na TV Joj, ako aj event Slovenka roka (share 5,9 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS.

Najsledovanejším spravodajským programom sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 4,5 % a podiel na trhu 22,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť celkovo 355-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma vyvrcholil záverečnými dvomi epizódami mimoriadne obľúbený turecký romantický seriál Láska na prenájom. Prvá časť veľkého finále príbehu lásky Edy a Serkana zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 2,1 % a trhový podiel 8,3 %, pričom išlo o najsledovanejší program v rámci ponuky menších staníc. Nasledujúca druhá časť dosiahla nemenej skvelý rating 2,0 % a trhový podiel 8,1 % a v čase vysielania bola dokonca trhovou dvojkou hneď po Markíze.

Vynikajúco si aj naďalej počína nová televízia Markíza KRIMI, ktorá si vo štvrtok pripísala celodenný trhový podiel 2,1 % v cieľovej skupine 12-54. Najviac divákov si vychutnalo druhú z dvojice večerných epizód kriminálneho seriálu NCIS - Námorný vyšetrovací úrad, ktorá zaznamenala rating 0,6 % a trhový podiel 3,5 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,4 %).

PR oddelenie skupiny Markíza