Pán profesor ešte silnejším lídrom trhu ako najsledovanejší program dňa, Farma opäť nedala konkurencii šancu

07. 09 2022 13:41 | TS
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Na obrazovkách televízie Doma prekonáva jeden rekord za druhým kultová argentínska telenovela Divoký anjel, utorkové epizódy boli v čase vysielania dokonca dvojkami na trhu a porazili tak aj TV Joj.

Televízia Markíza bola aj v utorok 6. septembra 2022 jednoznačnou prvou diváckou voľbou pri výbere večerného programu, pričom celá skupina Markíza dosiahla vôbec najvyšší tohtoročný celodenný trhový podiel. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si obľúbený seriálový hit Pán profesor s druhou premiérovou epizódou 4. série medzitýždenne polepšil a opäť sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine si Pán profesor pripísal výborný rating 8,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 26,2 %. V porovnaní s minulotýždňovým štartom si polepšil z hľadiska ratingu o 0,2 percentuálneho bodu a v rámci trhového podielu až o 2,0 percentuálne body. Konkurenčné programy značne zaostali, keď seriál Nemocnica na TV Joj zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 20,5 % a seriál Ordinácia s výhľadom na more na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 6,9 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách, ktorý aj vo svojej novej sezóne dáva opäť šancu zažiariť aj množstvu mladých hereckých talentov, pritiahol k obrazovkám celkovo 334-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom mal dosah až na 474-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skvelým výsledkom sa môže opäť pochváliť aj nasledujúca, v poradí už 14. sezóna dlhoročne obľúbenej reality šou Farma. V cieľovej skupine 12-54 bola aj v utorok jasnou jednotkou na trhu s výborným ratingom 4,6 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 25,8 %. Konkurenčná TV Joj zaznamenala s reality šou Láska na chate v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 11,0 % a so šou Spackané plastické operácie ešte nižší podiel na trhu 8,5 %. Zaujímavé dianie na statku pritiahlo k obrazovkám TV Markíza celkovo 265-tisíc divákov, pričom dosah mala Farma až na 427-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične vynikajúco si počínali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším utorkovým programom stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 459-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 jej patrila druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti so skvelým ratingom 6,6 % a trhovým podielom 25,7 %. Trhovými lídrami v čase vysielania boli aj Televízne noviny (rating 6,2 % / share 27,2 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,0 % / share 22,4 % v CS 12-54).

Jednotkou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách bola Markíza aj podvečer s premiérovou epizódou obľúbenej série príbehov Rodinné prípady (rating 3,6 % / share 20,9 % v CS 12-54).

Markíza robí divákom príjemnú spoločnosť už od skorého rána, keď stabilne úspešné Teleráno (share 29,2 % v CS 12-54) nedalo žiadnu šancu konkurenčným Ranným Novinám (share 15,8 % v CS 12-54) na TV Joj.

Na obrazovkách televízie Doma prekonáva jeden rekord za druhým popoludňajšia legendárna argentínska telenovela Divoký anjel. Obe utorkové epizódy boli v čase vysielania hneď po Markíze jednoznačnými dvojkami na trhu. Druhá včerajšia časť sa v cieľovej skupine 12-54 stala dokonca najsledovanejším programom v rámci ponuky všetkých menších staníc, keď si pripísala doposiaľ rekordný rating 1,8 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel až 12,4 %. Aj predchádzajúci diel však exceloval s ratingom 1,5 % a podielom na trhu 12,2 %.

Divoký anjel na Doma si tak poradil dokonca aj s popoludňajšími programami plnoformátovej TV Joj, ktoré výrazne zaostali - šou Prestreté zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel iba 3,9 %, spravodajská relácia Noviny o 17:00 ešte nižších 3,3 % a kvíz Riskuj! dosiahol podiel na trhu len 7,6 %. Nezabudnuteľný príbeh lásky krásnej Milagros a charizmatického Iva Di Carla obzvlášť zabodoval v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov s trhovými podielmi až 18,3 % a 20,0 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom s doposiaľ najvyšším tohtoročným trhovým podielom celodenne (share 34,4 %) a tretím najlepším v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza