Premiérový Pán profesor opäť zabodoval a stal sa jasným víťazom utorkového večera

14. 09 2022 12:50 | tlačová správa
Gabriela Marcinkvoá a Tomáš Maštalír v seriáli Pán profesor
Gabriela Marcinkvoá a Tomáš Maštalír v seriáli Pán profesor Foto: Markíza

Na obrazovkách televízie Doma doslova exceluje legendárna telenovela Divoký anjel, ktorá opäť prekonávala rekordy a v čase vysielania bola dokonca dvojkou na trhu.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu. Tretia premiérová epizóda 4. série sa v utorok 13. septembra 2022 stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia časť dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine výborný rating 7,3 % a trhový podiel 23,7 %. Pán profesor si tak opäť bez problémov poradil s konkurenciou, seriál Nemocnica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 19,5 % a seriál Ordinácia s výhľadom na more na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,2 %. Obzvlášť však zabodoval v cieľovej skupine mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 37,5 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách v utorok prilákal k obrazovkám 325-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 447-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 3,9 % a trhový podiel 20,1 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Láska na chate (share 12,3 % v CS 12-54) aj s nasledujúcim programom Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 10,0 % v CS 12-54)

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala večerná relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 443-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 jej patrila druhá priečka s ratingom 6,3 % a trhovým podielom 23,7 %.

Na obrazovkách televízie Doma prekonáva jeden rekord za druhým popoludňajšia legendárna argentínska telenovela Divoký anjel. Obe utorkové epizódy boli v čase vysielania hneď po Markíze jednoznačnými dvojkami na trhu. Druhá včerajšia časť si v cieľovej skupine 12-54 pripísala doposiaľ druhý najvyšší rating 1,7 % a absolútne rekordný trhový podiel až 14,0 %. Aj predchádzajúci diel však exceloval s ratingom 1,3 % a podielom na trhu 13,0 %.

Divoký anjel na Doma si tak opäť poradil dokonca aj s popoludňajšími programami plnoformátovej TV Joj, ktoré výrazne zaostali - šou Prestreté zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel iba 6,0 %, spravodajská relácia Noviny o 17:00 ešte nižších 4,8 % a kvíz Riskuj! dosiahol podiel na trhu len 7,2 %. Nezabudnuteľný príbeh lásky krásnej Milagros a charizmatického Iva Di Carla obzvlášť zabodoval v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov s trhovými podielmi až 21,3 % a 22,0 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,0 %) aj v prime-time 19:00 - 23:00 (share 30,6 %).

PR oddelenie skupiny Markíza