Extrémne úspešné Extrémne premeny Slovensko v stredu večer suverénne zvíťazili

22. 09 2022 13:35 | tlačová správa
Extrémne premeny Slovensko
Extrémne premeny Slovensko Foto: Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, trojicu divácky najúspešnejších stredajších titulov uzatvárajú večerné Televízne noviny.

Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život si v stredu 21. septembra 2022 doslova podmanila divákov televízie Markíza. Tretia premiérová epizóda 4. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Extrémne premeny Slovensko v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 28,2 %, ktorý bol dokonca štvrtý najlepší od štartu vysielania šou na jeseň 2017. Medzitýždenne si tak včerajšia epizóda z hľadiska ratingu polepšila o 1,6 percentuálneho bodu a jej trhový podiel bol vyšší až o 6,7 percentuálneho bodu. 

Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď dve epizódy seriálu Kriminálka Kraj zaznamenali na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 18,6 % a 17,2 %, a film Vraždy v Kermadecu na Jednotke RTVS podiel na trhu len 7,3 %.

Na inšpiratívny príbeh mladého samotárskeho rušňovodiča Ľubomíra Sedliačeka, ktorému sa počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až neuveriteľných 108 kilogramov, bolo zvedavých celkovo 341-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s minulým týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 54-tisíc divákov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 680-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze zabezpečili podiel na trhu až 52,7 %.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v stredu stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala výborný rating 7,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,4 %. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 495-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Trojicu najsledovanejších stredajších programov v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzatvára hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá zaznamenala skvelý rating 6,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 449-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Televízne noviny zasiahli dokonca až 719-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,3 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 34,2 %) s doposiaľ štvrtým najlepším tohtoročným výsledkom.

PR oddelenie skupiny Markíza