Seriálový megahit Druhá šanca nedal konkurencii najmenšiu šancu a stal sa suverénne najsledovanejším programom dňa

27. 09 2022 12:50 | tlačová správa
Druhá šanca - druhá séria
Druhá šanca - druhá séria Foto: Markíza

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami boli včera večerné spravodajské relácie TV Markíza, konkurenciu doslova prevalcovala aj obľúbená reality šou Farma.

Druhá šanca aj so štvrtou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 26. septembra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Skupina Markíza si v komerčne najdôležitejšom prime-time (19:00 - 23:00) pripísala absolútne rekordný trhový podiel 37,1 % od mája 2020 (CS 12-54).

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 10,0 % a v rámci jeho doterajšej histórie druhý najvyšší trhový podiel 32,5 %. Medzitýždenne si z hľadiska ratingu polepšil o 0,6 percentuálneho bodu a podiel na trhu mu stúpol o 2,1 percentuálneho bodu. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,9 % a film Na noc doktorom na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 3,8 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám skvelých 524-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aj v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post jednoznačne najsledovanejšieho programu dňa. V porovnaní s minulým týždňom získala Druhá šanca na svoju stranu ďalších 34-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mala dosah na 702-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,2 % a nadpriemerný trhový podiel 24,0 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Láska na chate (share 6,0 % v CS 12-54) aj s nasledujúcim Inkognitom (share 7,1 % v CS 12-54).

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,8 % / share 27,8 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 7,5 % / share 28,8 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,1 % / share 23,9 % v CS 12-54). Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť rovných 500-tisíc divákov. Večerné Televízne noviny sledovalo v pondelok 463-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli až 783-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Suverénnym trhovým lídrom bola Markíza aj podvečer vďaka spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 3,8 % / share 27,0 % v CS 12-54) a magazínu Reflex (rating 3,5 % / share 23,7 % v CS 12-54). Konkurencii nedali ani najmenšiu šancu, keď TV Joj dramaticky zaostala s reláciou Noviny o 17:00 (share 6,1 % v CS 12-54) a s kvízom Riskuj! (share 7,2 % v CS 12-54).

Rebríčku sledovanosti menších staníc v pondelok kraľovala televízia Dajto vďaka kultovej bláznivej paródii Horúce strely (rating 1,8  % / share 6,3 %  v CS 12-54) a nemej legendárnemu komediálnemu seriálu Susedia (rating 1,5  % / share 5,2 %  v CS 12-54).

Na obrazovkách televízie Doma najviac zabodovali ďalšie dve popoludňajšie epizódy mimoriadne obľúbenej telenovely Divoký anjel (rating 0,9 % / share 8,3 % a rating 1,1 % / share 8,1 % v CS 12-54), ktoré boli v čase vysielania po Markíze už tradične dvojkou na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,9 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00 - 23:00 (share 37,1 %) s absolútne rekordným výkonom od mája 2020. 

PR oddelenie skupiny Markíza