Druhá šanca naďalej suverénne kraľuje televíznemu trhu, Farma zabodovala s rekordným trhovým podielom

25. 10 2022 10:30 | TS
Druhá šanca II
Druhá šanca II Foto: TV Markíza

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami boli včera večerné spravodajské relácie TV Markíza, v širšej cieľovej skupine 12+ si najviac divákov pozrelo reláciu Počasie.

Druhá šanca aj s ôsmou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje svoju pozíciu divácky najobľúbenejšieho programu na trhu. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa v pondelok 24. októbra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine excelentný rating 9,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,7 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,2 % a film Sme stvorení jeden pre druhého na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 7,4 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám skvelých 505-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V čase vysielania mala Druhá šanca dosah na 674-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,8 % a v rámci aktuálnej 14. série absolútne rekordný trhový podiel 28,9 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Inkognito, ktorá si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel iba 11,2 %.

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,4 % / share 30,3 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 7,4 % / share 27,8 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,7 % / share 22,7 % v CS 12-54). Najsledovanejším programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 518-tisíc divákov. Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny si v pondelok pozrelo celkovo 474-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahla až 769-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Suverénnym trhovým lídrom bola Markíza aj podvečer vďaka spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 4,1 % / share 26,6 % v CS 12-54) a magazínu Reflex (rating 3,3 % / share 20,2 % v CS 12-54). Konkurencii nedali ani najmenšiu šancu, keď TV Joj výrazne zaostala s reláciou Udalosti 17 (share 4,0 % v CS 12-54) a s kvízom Riskuj! (share 8,9 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,6 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 34,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza