Seriálový megahit Druhá šanca a rekordne sledovaný Pán profesor nedali konkurencii šancu a suverénne zvíťazili

02. 11 2022 12:30 | tlačová správa
Druhá šanca II.
Druhá šanca II. Foto: Markíza

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami sa v uplynulých dvoch dňoch stali večerné spravodajské relácie TV Markíza, výrazne však zabodovala aj reality šou Farma.

Obľúbené pôvodné seriály televízie Markíza sa aj tento týždeň stali prvou diváckou voľbou pri výbere večerného programu. Druhá šanca aj Pán profesor tak potvrdili svoj status nehasnúcich diváckych hitov.

Seriálový megahit Druhá šanca bol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 v pondelok 31. októbra 2022 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V poradí už 9. epizóda druhej série výnimočného dramatického seriálu z lekárskeho prostredia dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine excelentný rating 9,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,8 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,5 % a film Tancovať ďalej na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 6,5 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe v pondelok prilákal k obrazovkám skvelých 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V čase vysielania mala Druhá šanca dosah na 670-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala nadpriemerný rating 5,8 % a v rámci aktuálnej 14. série doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 27,8 %. Zároveň tiež v rebríčku sledovanosti z 5. miesta predstihla akékoľvek pondelkové programy konkurencie.

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,2 % / share 30,1 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 7,5 % / share 27,5 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,1 % / share 25,5 % v CS 12-54). Najsledovanejším programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 522-tisíc divákov. Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny si v pondelok pozrelo celkovo 512-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahla až 777-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Desiata epizóda 4. série rodinného komediálneho seriálu Pán profesor  sa v sviatočný utorok 1. novembra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Premiérová časť obľúbeného seriálového hitu dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine v rámci aktuálnej sezóny doteraz rekordný rating 8,4 % a výborný trhový podiel 23,3 %. Pán profesor si tak medzitýždenne z hľadiska ratingu aj trhového podielu polepšil o zhodných 1,9 percentuálneho bodu.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám v rámci aktuálnej série rekordných 368-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 5,6 % a nadpriemerný trhový podiel 25,9 %.

Celkovo najsledovanejším programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla najvyšší utorkový rating 10,2 % a nadpriemerný trhový podiel 27,1 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala až 606-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 8,9 % a trhový podiel 25,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 550-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 865-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

PR oddelenie skupiny Markíza