Extrémne premeny Slovensko si podmanili divákov a suverénne ovládli stredajší večer

03. 11 2022 12:56 | TS
Extrémne premeny - galavečer
Extrémne premeny - galavečer Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, druhú priečku obsadila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život si v stredu 2. novembra 2022 doslova podmanila divákov televízie Markíza. Deviata premiérová epizóda 4. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Extrémne premeny Slovensko výborný rating 6,7 % a nadpriemerný trhový podiel 26,0 %. Medzitýždenne si tak včerajšia epizóda z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a jej trhový podiel bol vyšší o 2,2 percentuálneho bodu.

Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď film Láska hory prenáša zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17,5 %, a snímka Vraždy v Le Havre na Jednotke RTVS podiel na trhu len 4,9 %.

Na motivujúci príbeh štyridsiatničky Ruženy Prvej, ktorej sa počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára napriek nezdarom v láske podarilo schudnúť až 50 kilogramov, bolo zvedavých celkovo 360-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny druhý najlepší výsledok. V porovnaní s minulým týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 39-tisíc divákov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 614-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v stredu stala relácia Počasie, ktorá pritiahla k obrazovkám 498-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala skvelý rating 7,5 % a nadpriemerný trhový podiel 24,9 %.

Trojicu najsledovanejších stredajších programov v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzatvára z druhého miesta hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 26,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Televízne noviny zasiahli dokonca až 740-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,4 %) a rovnako aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 33,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza