Seriálový megahit Druhá šanca naďalej suverénne najsledovanejším programom na slovenskom televíznom trhu

08. 11 2022 10:45 | tlačová správa
Druhá šanca II.
Druhá šanca II. Foto: Markíza

Zabodovala aj nasledujúca reality šou Farma, medzi spravodajskými programami patrilo pondelkové víťazstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny.

Druhá šanca aj s desiatou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje svoju pozíciu divácky najobľúbenejšieho programu na trhu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 7. novembra stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 9,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,0 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,8 % a film Úplní cudzinci na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 6,6 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám vynikajúcich 524-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu taktiež patril status najsledovanejšieho programu dňa. V čase vysielania mala Druhá šanca dosah až na 678-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,5 % a nadpriemerný trhový podiel 24,8 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Inkognito, ktorá si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel iba 14,2 %.

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadila hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12 - 54 zaznamenala výborný rating 7,5 % a nadpriemerný trhový podiel 26,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Televízne noviny zasiahli až 781-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza ovládla aj čelo rebríčka sledovanosti menších staníc, a to vďaka kultovému komediálnemu seriálu Susedia (rating 1,7 % / share 5,7 % v CS 12 - 54) na obrazovkách televízie Dajto. Podvečer však výrazne zabodoval aj ďalší legendárny seriál M*A*S*H (rating 1,2 % / share 5,9 % a 1,3 % / share 5,7 %  v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 - 54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,8 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00 - 23:00 (share 33,6 %).

PR oddelenie skupiny Markíza