Najsledovanejší slovenský seriál Druhá šanca opäť nedal konkurencii najmenšiu šancu a suverénne zvíťazil

15. 11 2022 12:35 | TS
Ján Koleník
Ján Koleník Foto: TV Markíza

Zabodovala aj nasledujúca reality šou Farma, medzi spravodajskými programami patrilo pondelkové víťazstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny.

Druhá šanca aj s jedenástou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje svoju pozíciu divácky najobľúbenejšieho programu na trhu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 14. novembra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 9,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,1 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,8 % a film Prípad Collini na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 2,6 %.

Divácky mimoriadne obľúbený seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám vynikajúcich 539-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu taktiež patril status najsledovanejšieho programu dňa. Zároveň ide v rámci aktuálnej sezóny o druhý najlepší výkon, pričom medzitýždenne si Druhá šanca polepšila o ďalších 15-tisíc divákov. V čase vysielania mala včerajšia epizóda dosah až na 704-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,3 % a nadpriemerný trhový podiel 24,9 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Inkognito, ktorá si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel iba 13,2 %.

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadila hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala výborný rating 8,3 % a nadpriemerný trhový podiel 29,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 502-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Televízne noviny zasiahli až 806-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Štvoricu najsledovanejších pondelkových programov uzatvárajú ďalšie večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,1 % / 27,3 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,3 % / 21,9 % v CS 12-54). Aktuálne informácie počasí Markíza sprostredkovala celkovo 521-tisíc divákom a sumár športových aktualít 366-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza ovládla aj čelo rebríčka sledovanosti menších staníc, a to vďaka legendárnemu komediálnemu seriálu M*A*S*H (rating 1,8 % / share 8,6 % a 1,8 % / share 7,7 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 35,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza