Druhá šanca potvrdzuje status najsledovanejšieho programu na trhu ďalším suverénnym víťazstvom

29. 11 2022 12:25 | TS
Druhá šanca II
Druhá šanca II Foto: TV Markíza

Ďalšími divácky najúspešnejšími programami boli včera večerné spravodajské relácie TV Markíza, konkurencii nedala šancu ani obľúbená reality šou Farma.

Druhá šanca aj s trinástou premiérovou epizódou aktuálnej 2. série potvrdzuje status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 28. novembra 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 9,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,6 %. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšil o 0,1 percentuálneho bodu a trhový podiel mu stúpol o 1,3 percentuálneho bodu. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,2 % a film Život je krásny, keď sa nad tým zamyslíš na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 5,6 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám fantastických 543-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej sezóny. V porovnaní s minulým týždňom získala Druhá šanca na svoju stranu ďalších 22-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mala dosah na 696-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,9 % a v rámci aktuálnej 14. série druhý najvyšší trhový podiel 28,2 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Inkognito, ktorá si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel iba 11,9 %.

Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 6,9 % / share 22,7 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 6,9 % / share 24,0 % v CS 12-54). Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť 464-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahla až 719-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,4 %) aj v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 (share 31,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza