Dunaj, k vašim službám si získal ešte viac divákov a potvrdil svoje víťazstvo, Mama na prenájom s rekordným trhovým podielom

13. 01 2023 12:40 | tlačová správa
Dunaj, k vašim službám
Dunaj, k vašim službám Foto: Markíza

Obe seriálové novinky TV Markíza vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti predstihli konkurenčný seriál Nemocnica a stali sa najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa.

Strhujúca rodinná sága Dunaj, k vašim službám potvrdila svoju silu aj vo štvrtok 12. januára 2023 s druhou premiérovou epizódou, ktorá sa na obrazovkách televízie Markíza opäť stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa prvý dobový seriál TV Markíza stal po 20:30 hod. prvou diváckou voľbou s výborným ratingom 7,4 % a trhovým podielom 22,8 %. V porovnaní s utorkovou úvodnou epizódou si atraktívna seriálová novinka z hľadiska podielu na trhu polepšila o 0,8 percentuálneho bodu. Dunaj, k vašim službám tak v priamej konkurencii opäť porazil seriál Nemocnica na TV Joj, ako aj šou Hit roka na Jednotke RTVS.

Celkovo druhá časť Dunaja pritiahla k obrazovkám 462-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získala na svoju stranu ďalších 8-tisíc divákov. V čase vysielania včerajšia epizóda zasiahla až 639-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). 

Divákmi aj kritikou mimoriadne pozitívne prijatá seriálová novinka zabodovala aj v rámci odloženej sledovanosti, keď utorková prvá časť k dnešnému dňu vylepšila svoj rating o ďalšieho 1,7 percentuálneho bodu na hodnotu 9,3 % a podiel na trhu o 2,8 percentuálneho bodu na hodnotu 24,8 %.

Vynikajúco sa darí aj podvečernému dennému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý sa stal druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa a taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti predstihol aj konkurenčný prime-time seriál Nemocnica. Rovnako, ako sa to v minulosti pravidelne darilo aj seriálovému hitu Pán profesor či niektorým vydaniam zábavnej šou 2 na 1.

Včerajšia štvrtá premiérová epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 7,0 % a rekordný trhový podiel 26,3 %. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vychutnalo celkovo 401-tisíc divákov a v čase vysielania mal seriál dosah na 527-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).  

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 9,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 585-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 889-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 8,3 % / share 27,4 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 537-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vo štvrtok výrazne zabodovala tiež televízia Dajto s večerným kultovým filmom týždňa Utečenec, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 1,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 7,2 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,0 %).

PR oddelenie skupiny Markíza